خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

۱۶۰ واحد مسکونی معلولین بهزیستی هرسین به زودی افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۹۲۸

استاندار کرمانشاه با حضور در پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن معلولین هرسین، به صورت‌ میدانی از آخرین وضعیت این طرح بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در سفر شهرستانی خود به شهرستان هرسین  ابتدای  با حضور در مزار شهدای شهر هرسین با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای این شهرستان احترام کرد.

سپس از  پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن معلولین این شهرستان به صورت میدانی از آخرین وضعیت این طرح بازدید کرد.

بهزاد شهبازی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه  هم در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: ساخت این مجموعه در سال ۱۳۸۹ در قالب مسکن مهر آغاز اما در مرحله سفت کاری به صورت نیمه کاره باقی ماند اما در دولت سیزدهم و در سال ۱۴۰۰ به همت اداره کل بهزیستی و گروه‌های جهادی تکمیل این مجموعه برای استفاده خانواده‌های معلول تحت پوشش بهزیستی در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: اکنون مرحله نازک کاری و مناسب سازی واحدهای این مجموعه ۱۶۰ واحدی (هر واحد به مساحت ۸۰ متر) به اتمام رسیده است و پس از آسفالت محوطه توسط راه و شهرسازی، بزودی به بهره برداری می‌رسد.

شهبازی ادامه داد: برای تکمیل این پروژه ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و ۱۵ میلیارد تومان از محل کمک خیرین تأمین اعتبار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز