خبرگزاری کار ایران

حریق کارگاه نجاری در شیراز اطفا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۵۴۷

رئیس سازمان ایمنی و آتش‌نشانی شیراز از اطفای حریق کارگاه نجاری در خیابان همایون این کلان‌شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، هادی عیدی‌پور  با اشاره به وقوع حادثه آتش‌سوزی در کارگاه نجاری واقع در خیابان همایون شیراز گفت: ساعت ۲۱:۵۹ دوشنبه ۱۱دی‌ماه یک مورد آتش‌سوزی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شیراز گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این گزارش محل آتش‌سوزی بلوار عدالت جنوبی، خیابان همایون کارگاه نجاری اعلام شد، افزود: بلافاصله از ۵ ایستگاه آتش‌نشانی تعداد ۹خودرو عملیاتی اطفای حریق و امدادی و برج نوری، خودروی تنفسی و تریلی آبرسان به محله حادثه اعزام شدند.

عیدی‌پور یادآور شد: بعد از رسیدن اولین تیم عملیاتی به محل حادثه مشخص شد که کارگاه نجاری با مساحت ۲۰۰ متر مربع که حدود ۱۵۰متر مربع مسقف از نوع شیروانی بوده است، دچار آتش‌سوزی شده است.

رئیس سازمان ایمنی و آتش‌نشانی شیراز با بیان اینکه با توجه به نوع مواد سوختنی و مصنوعات چوبی موجود در کارگاه نجاری، حریق با گستردگی و شدت همراه بود، افزود: با توجه به شدت حریق بلافاصله تیم‌های عملیاتی از دو جهت اقدام به اطفای آتش کردند.

وی با اشاره به مجاورت ۴ کارگاه‌ مبل‌سازی در اطراف محل حریق تأکید کرد: با سرعت عمل تیم‌های عملیاتی و با اولویت پیشگیری از گستردگی آتش، از سرایت حریق به کارگاه‌های مجاور جلوگیری شد.

عیدی‌پور با بیان اینکه حریق تحت کنترل و عملیات اطفا انجام و تیم‌های عملیاتی در مرحله لکه‌گیری و پاک‌سازی محل حریق هستند، افزود: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز