خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری استان خبرداد؛

جابه جایی بیش از ۲۶ میلیون و ۶۱۷ هزار تن کالا از مبادی فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۴۱۳

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از جابه جایی بیش از ۲۶ میلیون و ۶۱۷ هزار تن کالا از مبادی استان فارس در نه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا راستیار از جابه جایی بیش از ۲۶ میلیون و ۶۱۷ هزار تن کالا در ۹ ماهه سال جاری از مبادی استان فارس خبر داد و افزود: تعداد بارنامه‌های صادره در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.

علیرضا راستیار تأکید کرد: طی این بازه زمانی بیش از ۲ میلیون بارنامه توسط شرکت های حمل و نقل فعال کالا در استان فارس صادر شده است.

در ادامه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: میزان افزایش جابه جایی کالا طی ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

وی اشاره کرد: ﺳﻴﻤﺎﻥ، ﺍﻭﺭﻩ، ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺑﻨﺰﻳﻦ، ﮔﻮﺟﻪ ﻓﺮنگی، ﺁﻫﻦ ﺍسفنجی، ﺧﺎﻙ ﻧﺴﻮﺯ، ﮔﺎﺯﻭﺋﻴﻞ، ﺳﻴﻤﺎﻥ ﻓﻠﻪ، ﺷﻤﺶ ﻓﻮﻻﺩ، ﺳﻨﮓ ﻻﺷﻪ کالاهای عمده جابجا شده در این بازه هستند.

راستیار در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: 361 شرکت حمل و نقل کالا در استان فارس مشغول به فعالیت هستند و رانندگان توجه داشته باشند قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

به گفته وی، هم استانی ها، رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه مشکل و شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به منظور رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز