خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی فارس خبر داد؛

پروانه ساختمانی ۵۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۳۰۸

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: تاکنون پروانه ساختمانی ۵۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس صادر شده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا طالبان امروز، ۱۱ دی‌ماه اظهار کرد: از تعداد ۵۰ هزار واحد که پروانه ساختمانی آن‌ها صادر شده، ۴۵ هزار واحد در مرحله فونداسیون اسکلت و بیشتر قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس یادآور شد: شهرهای اقلید، آباده، ارسنجان و زرین‌دشت نسبت به سایر شهرستان‌ها از پیشرفت بالاتری برخوردار هستند.

دبیر شورای مسکن استان فارس تصریح کرد: به غیر از شیراز و مرودشت که کسری زمین داریم در مابقی شهرها زمین به مقدار لازم تأمین شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ما در سطح کشور بیشترین متقاضی تأیید شده در نهضت ملی مسکن را داریم، در استان فارس نیز شهرهای شیراز، مرودشت، فسا و کازرون به ترتیب بیشترین متقاضیان تایید شده را در سطح استان دارند.

طالبان با اشاره به اینکه در بیشتر شهرهای استان فارس نهضت ملی به صورت یک طبقه و دو طبقه در حال احداث است، گفت: به جز شهرهای شیراز، مرودشت، فسا و استهبان که به دلیل کمبود زمین به صورت آپارتمانی ساخته می‌شوند، این طرح در مابقی شهرها به صورت یک طبقه یا دو طبقه در دست اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار امیدواری کرد که در سال آینده با تلاشی که در سطح استان می‌شود بتوانیم تعداد قابل توجهی از این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز