خبرگزاری کار ایران

شورای وحدت استان قزوین به مناسبت فرارسیدن حماسه ۹ دی ماه بیانیه صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۴۵۷

شورای وحدت استان قزوین با صدور بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن حماسه 9 دی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در این بیانیه آمده است: نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ یوم الله دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران در به نمایش گذاشتن عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی است.

این روز در تاریخ کشورمان برگ زرینی از حماسه آفرینی مردمی است که در تمامی عرصه ها مقتدرانه به عنوان پشتوانه ای عظیم در برابر توطئه ها و نقشه‌های استکبار جهانی ایستادند و اعلام کردند پیرو‌ راه شهدا، امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب هستند.

سالروز ۹ دی یادآور تجدید میثاق امت ایران اسلامی با ارزش‌های انقلاب و ولایت، که خود حاصل ژرفای بصیرت و آگاهی ملت ایران و برگرفته از فرهنگ عاشورایی است که خشم و عصبانیت دشمنان ومنافقین را در پی داشت.

خدای را شاکریم که ملت شریف ایران با بصیرت انقلابی خود ماندگار ترین و تاثیر گذارترین حرکت را به نمایش گذاشت و فتنه معاندان قسم خورده انقلاب و نظام را خنثی کرد.

شورای وحدت استان قزوین ضمن قدردانی از مردم فهیم، بصیر و انقلابی استان بار دیگر با محکوم کردن فتنه آشوب‌گران و اعلام پایبندی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، همراه و همگام با سایر آحاد مردم در صحنه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز