خبرگزاری کار ایران

مدیر دفتر فناوری اطلاعات استانداری:

زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در قزوین فراهم شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۴۴۶

مدیر دفتر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری قزوین گفت: تمهیدات و پیش بینی‌های لازم در خصوص زیرساخت‌های ارتباطی استان انجام شده و اینک اقدامات مربوط به تست پوشش آنتن دهی شعبات اخذ رای در قالب ۳۸ اکیپ در سطح استان در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، یاور عابدی  در جلسه‌ای با حضور مدیران تاثیرگذار در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: موازی کاری و جزیره‌ای عمل کردن یکی از مهمترین مشکلات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان است.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری قزوین ادامه داد: خروجی اثرگذار در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات زمانی محقق خواهد شد که همه متولیان  این حوزه در برنامه و عمل، هدفمند باشند و از موازی کاری و اقدامات جزیره‌ ای پرهیز کنند.

این مسئول با اشاره به جایگاه کنونی ارتباطات و فناوری اطلاعات در جامعه و سازمان‌‌ها، بیان کرد: ارتباطات و فناوری اطلاعات و آموزش فنون و روش‌های نوین می‌تواند به عنوان یک شاخص اصلی بر توسعه کشور تاثیر گذاشته و بهره‌وری در سازمان‌ها و بهبود کیفیت زندگی شهروندان را در جامعه به همراه داشته باشد.

وی افزود: در گذشته به همت مدیران با انگیزه و متعهد کارهای خوبی در استان انجام شده است و این اقدامات در آینده تسریع  خواهد شد همچنین اینک زمینه رشد استعدادها و استمرار دستاوردهای مثبت در استان فراهم است.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو  به ماده ۱۳ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و  گفت: طبق ماده ۱۳ قانون انتخابات تمامی دستگاه‌های اجرایی در استان موظف به همکاری و قرار دادن منابع انسانی و تجهیزات در اختیار کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان هستند.

عابدی افزود: با توجه به کمبود نیروی منابع انسانی متخصص در حوزه فناوری اطلاعات از تمامی دلسوزان نظام و دستگاه‌های اجرایی انتظار آن می‌رود در این خصوص کمال همکاری و مساعدت را داشته باشند.

در ادامه مدیر دفتر فناوری اطلاعات استانداری با اشاره به وظایف این دفتر بیان کرد: با توجه به‌ وقایع اخیر در خصوص سامانه هوشمند سوخت، تامین امنیت سایبری در دستگاه‌های اجرایی و استان یک ضرورت انکارناپذیر است و نیاز به برنامه ریزی و اقدامات جدی در حوزه‌های سخت افزاری و نرم افزاری  امنیت داده و اطلاعات دارد.

عابدی گفت: به زودی تیم فرماندهی متمرکز در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استانداری قزوین تشکیل خواهد شد و از اهداف اصلی این تیم عدم موازی کاری و جزیره‌ای‌ای عمل کردن و راهبری تمامی برنامه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز