خبرگزاری کار ایران

شیوخ بصره میهمان فارس شدند؛

بازدید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فارس در حوزه سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۴۳۶

پس از تصمیم شورای راهبردی گردشگری سلامت استان فارس درباره تمرکز بر مراودات و بازارهای جدید گردشگری سلامت از جمله کشور عراق، شیوخ استان بصره به منظور بازدید از ظرفیت‌ها و توانمندی های استان فارس در حوزه سلامت، وارد شیراز شدند.

به گزارش ایلنا، اعضاء انجمن شیوخ استان بصره در سفری سه روزه از شهر شیراز و بیمارستان ها و مراکز درمانی دارای مجوز پذیرش بیمار بین الملل، بازدید و پیرامون توسعه همکاری ها با معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 بررسی شرایط حضور گردشگران سلامت کشور عراق در شیراز و تسهیل در توسعه روابط فی مابین، از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

محمد فرخ زاده معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با اشاره به دوستی با سابقه میان ایران و عراق و روابط خوب استان های جنوبی ایران با استان بصره و برشمردن توانمندی های فارس در حوزه پزشکی، پیشنهاداتی برای حضور بیماران استان بصره عراق در شیراز مطرح کرد.

طرف های عراقی نیز با ابراز خرسندی از این دیدار، در خصوص کاهش هزینه های درمان، تسهیل در خدمات هوایی، ارائه خدمات پزشکی مطلوب خواستار توسعه روابط بر این اساس شدند.

گفتنی است رایزنی با شیوخ بصره جهت ورود به بازارهای جدید گردشگری سلامت پس از مصوبه شورای سلامت با همت شرکت توسعه گردشگری نوین فارس انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز