خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور در جمع خبرنگاران اعلام کرد؛

سیاست دولت تخصیص اعتبار برای پروژه‌هایی است که قابلیت تکمیل و افتتاح تا پایان سال آینده را دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۲۷۷

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه گیلان ۶۰ طرح و پروژه مهم دارد، گفت: تعدادی از این پروژه‌ها تا پایان امسال و تعدادی دیگر تا پایان سال ۱۴۰۳ با اعتبار هفت هزار میلیارد تومانی تکمیل و افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، داود منظور، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در جریان سفر یک روزه خود به گیلان، در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال احداث چهارصد تختخوابی لاکان، گفت: گیلان ۶۰ طرح و پروژه مهم دارد، که تعدادی از این پروژه ها تا پایان امسال و تعدادی دیگر تا پایان سال ۱۴۰۳ با اعتبار هفت هزار میلیارد تومانی تکمیل و افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه سفرهای استانی به منظور بازدید و با هدف پیگیری پروژه های مهم استانی، انجام می شوند، گفت: سازمان برنامه و بودجه از طرح ها و پروژه های مهم حمایت و پشتیبانی می کند.

وی با بیان اینکه گیلان ۶۰ طرح و پروژه مهم دارد، تصریح کرد: تعدادی از این پروژه ها تا پایان امسال و تعدادی دیگر تا پایان سال ۱۴۰۳ با اعتبار هفت هزار میلیارد تومانی تکمیل و افتتاح می شود.

وی طرح های فوق را در بخش های آب، فاضلاب، حمل و نقل و راه، فرهنگی و زیرساختی دانست و گفت: بیمارستان ۴۲۱ تختخوابی لاکان به عنوان یک بیمارستان جنرال و مگاهاسپیتال از پروژه های مهم استان و کشور در حوزه بهداشت و درمان است که تا پایان سال آینده تکمیل خواهد شد.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت این بیمارستان هزینه شده و طی دو سال گذشته نیز ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن تخصیص داریم و هم اکنون برای تجهیز نیازمند تامین اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومانی هستیم.

معاون رییس جمهور با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای تکمیل هرچه سریع تر کریدورهای مهم از جمله راه ریلی و جاده ای (راه آهن رشت - کاسپین و رشت - آزاد راه)، گفت: سیاست دولت تخصیص منابع و تزریق اعتبار برای پروژه هایی است که قابلیت تکمیل و افتتاح تا پایان سال آینده را دارند.

وی همچنین از حمایت دولت از شالیکاران و چایکاران خبر داد و بیان کرد: سیاست دولت حمایت از تولید داخلی برنج است و تلاش می کنیم از طریق ستاد تنظیم بازار، به گونه ای واردات را انجام دهیم که به تولیدکنندگان آسیب وارد نکند؛ همچنین برنامه ریزی های لازم برای خرید برنج از طریق فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی ها و مباشرین خصوصی انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز