خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز:

نظارت دقیق بر پروژه‌های عمرانی استان البرز ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۹۰۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: نظارت دقیق بر پروژه های عمرانی استان ضرورتی انکارناپذیر است که حاکی از رسالت خطیر شورای فنی استان در این رابطه است.

به گزارش ایلنا از البرز، احمد افضلی در هشتمین جلسه شورای فنی استان که در سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد، خواستار نگاه ویژه مدیران دستگاه های اجرایی استان به جلسات شورای فنی استان بعنوان یکی از جلسات بسیار مهم در سیاست گذاری های کلان عمران ‌و آبادانی استان شد.

در این جلسه پس از ارائه گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در خصوص استانداردها و ضوابط حاکم بر تعیین اصطکاک سطحی روسازی راه ها، اختلافات میان دستگاه های اجرایی با عوامل و پیمانکاران پروژه های استان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

ارائه گزارش عملکرد و بررسی مصوبات پیشنهادی کارگروه‌های تخصصی ذیل شورای فنی استان، طرح مصوبات پیشنهادی کارگروه پیمان و ضوابط فنی در سال 1402، ارائه گزارش اداره کل راه و شهرسازی البرز در خصوص وضعیت عملکردی پروژههای عمرانی آن دستگاه در حوزه راهسازی، ارائه گزارش دبیرخانه شورای فنی در خصوص ارزیابی کیفی کارخانه های آسفالت استان و همچنین تبیین آخرین بخشنامه‌های ابلاغی امور نظام فنی و اجرایی کشور از دیگر موضوعات این جلسه بود که از سوی اعضای شورا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز