خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور؛

تفاهم نامه طرح توسعه و تقویت زیرساخت‌های سینمایی قزوین امضا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۷۲۷

طرح توسعه و تقویت زیرساخت‌های سینمایی استان قزوین با امضای تفاهم نامه‌ای بین سازمان سینمایی کشور و استانداری در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، این تفاهم نامه عصر سه شنبه توسط محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین و محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی کشور که به این استان سفر کرده بود به امضا رسید تا براساس آن توسعه زیرساخت‌های صنعت سینمای قزوین متحول شود.

این تفاهم نامه با هدف گسترش فعالیت های سینمایی استان قزوین در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری در ۹ بند تدوین شده است.

محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی کشور در حاشیه امضای این تفاهم اظهار کرد: قزوین در تولید آثار سینمایی مستند و کوتاه بسیار مستعد است و سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تقویت همین زیرساخت‌ها در سطح استان‌ها است.

محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین نیز در همین رابطه افزود: قزوین از معدود استان‌هایی است که به نسبت ظرفیت فرهنگی و انتظارات موجود در بخش زیرساخت محروم است و امکاناتی از قبیل سالن نمایش فیلم در مرکز استان و شهرهای دیگر از فقر دیرینه ای رنج می برد.

وی با بیان اینکه دولت عزم جدی برای توسعه صنعت سینما و ایجاد زیرساخت های لازم دارد، اضافه کرد: برای تحقق این مهم امروز تفاهم نامه ای بین استانداری و سازمان سینمایی کشور به امضا رسید تا زمینه هر گونه همکاری‌ در این حوزه افزایش پیدا کند.

اعلایی خاطرنشان کرد: قزوین استعدادهای فراوانی در حوزه فیلم از جمله تهیه کنندگی، کارگردانی، بازیگری، نویسندگی و سایر حوزه ها دارد که از قضا بیشتر آنها از نسل جوان و پرتوانی است که می توانند آینده ساز شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز