خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت پسماند شهرداری خبر داد؛

آماده سازی بیش از 32 هزار کیسه مواد یخ‌زدا برای بارش‌های زمستان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۴۳۸

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از آماده سازی 32 هزار کیسه مواد ویژه یخ‌زدایی معابر به منظور مقابله با مخاطرات بارش برف و یخبندان‌های احتمالی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی امینی با اعلام این خبر گفت: یکی از اقدامات سازمان مدیریت پسماند پیشگیری از بروز خطرات و بحران‌های احتمالی ناشی از بارش برف و یخ زدگی سطح معابر در فصل زمستان است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین اضافه کرد: در همین راستا همه ساله با شروع فصل سرما عوامل اجرایی این سازمان با آمادگی حداکثری، تمهیدات لازم جهت مقابله با یخبندان‌های احتمالی در هنگام بارش برف را اتخاذ می‌کنند.

وی عنوان کرد: به منظور خدمات‌رسانی به شهروندان در مواقع اضطراری، تسریع و تسهیل در دسترسی به خیابان‌های اصلی و بازگرداندن شهر به وضعیت عادی پس از بارش برف، کیسه‌های تهیه شده در نقاط حادثه خیز، معابر پرتردد، اماکن عمومی، مراکز آموزشی و بیمارستان‌ها جانمایی خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: کیسه‌ها به طوری جانمایی می‌شوند که در شرایط یخبندان علاوه بر انجام یخ‌زدایی معابر، شهروندان و رانندگان نیز به این کیسه‌های ویژه یخ‌زدایی معابر دسترسی داشته باشند.

امینی از شهروندان درخواست کرد در هنگام بارش برف از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری و حتی‌الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و در صورت استفاده از خودروی شخصی نکات ایمنی از جمله بستن زنجیر چرخ و رانندگی با سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز