خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

بررسی توسعه اقامتگاه در اطراف امامزاده حسین و محله هادی آباد قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۴۴۸

جلسه طرح بررسی توسعه فضای گردشگری و اقامتگاه در اطراف حرم مطهر امامزاده حسین(ع) و محله هادی آباد با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه طرح بررسی توسعه فضای گردشگری و اقامتگاه در اطراف حرم مطهر امامزاده حسین(ع) و محله هادی آباد با حضور محمد آئینی، معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشورو مسئولین و کارشناسان استانی در سالن جلسات معاون عمرانی استانداری قزوین برگزار شد.

در این جلسه شهردار قزوین پیرامون فعالیت‌های صورت گرفته در منطقه هادی آباد و برنامه‌های آینده این پروژه در بازآفرینی شهری گزارشی ارائه کرد.

در ادامه این جلسه پیرامون بررسی توسعه فضای گردشگری و اقامتگاه در اطراف حرم مطهر امامزاده حسین(ع) و تملک‌های صورت گرفته و اقدامات بعدی تبادل نظر شد.

در ادامه این جلسه مشاور پروژه از روند کارهای صورت گرفته و تعداد پلاک‌های مسکونی جهت تملک و هزینه‌های تملک باقی‌مانده از این پلاک گزارشی به معاون وزیر راه و شهرسازی ارائه کرد.

در پایان این جلسه مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور بر سرعت بخشی در باز آفرینی منطقه هادی آباد قزوین و تاکید بر تملک باقی‌مانده پلاک‌ها در بررسی توسعه فضای گردشگری و اقامتگاه در اطراف حرم مطهر امامزاده حسین(ع) دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز