خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری البرز:

رفع مشکلات زیرساختی در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن البرز ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۶۱۳

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از دستگاه های خدماتی استان خواست با ورود علمیاتی به تامین زیرساخت های مورد نیاز سایت های مسکن مهر و نهضت ملی یاری گر مسئولان استان در به ثمر نشستن این خدمت ملی باشند.

به گزارش ایلنا از البرز،  احمد افضلی در ادامه سلسله جلسات روزهای دوشنبه کارگروه تخصصی نهضت ملی مسکن استان که با حضور مدیران کل مرتبط استانی و معاونین بانک مسکن استان در سالن جلسات معاونت عمران برگزار شد، اظهار داشت: سهمیه استان البرز در اجرای طرح ملی نهضت ملی مسکن ٩٨ هزار و ۸۵۸ واحد است که خوشبختانه با ورود عملیاتی استاندار البرز به نتایج خوبی دست یافته است.

وی افزود: نکته قابل  تامل در اجرای این طرح همراهی و همکاری دستگاه های خدمات رسان استان در بخش های مختلف؛ آب، برق و گاز است که امید می رود با تداوم مسیر خدمت رسانی به مردم شاهد اتفاقات مبارکی در این حوزه باشیم.

افضلی تاکید کرد: در حال حاضر سایت ۷۰ هکتاری ماهدشت و همچنین سایت های نظرآباد و فردیس نیازمند تامین خدمات زیربنایی است که باید به جد در دستور کار دستگاه های مربوطه قرار گیرد. 

وی یادآور شد: بخشی از واحدهای نهضت ملی مسکن در سفر اخیر ریاست جمهوری به بهره برداری رسید و بخش دیگری نیز تا دهه مبارک فجر تحویل متقاضیان می شود.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با تعیین تکلیف و رفع مسائل زیرساختی و برخی مشکلات حقوقی، پروند مسکن مهر البرز در تا پایان سال ۱۴۰۲ بسته خواهد شد.

در ادامه این نشست مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، شهر جدید مهستان و بانک مسکن گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز