خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز قزوین:

مصرف گاز با مشارکت مشترکین بیش از دو میلیون مترمکعب کاهش پیدا کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۹۲۷

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: با اقدامات انجام شده و فرهنگ سازی و همکاری و مشارکت مشترکان صنعتی و خانگی توانستیم مصرف گاز را بیش از دو میلیون مترمکعب کاهش دهیم که این روند همچنان با کمک مردم ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، علی حجتی پور در بازدید استاندار قزوین از ایستگاه تقویت فشار و مرکز بهره برداری خطوط انتقال گاز شماره دو قزوین در منطقه لیا که با حضور مهدی زارع، مدیر منطقه ۳ عملیات خطوط انتقال گاز برگزار شد، گفت: در این جبهه کاری تلاش همکاران این است فشار گاز کاهش نیابد تا توزیع چند استان شمال و غرب کشور دچار مشکل نشود‌.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین افزود: اعتقاد داریم گاز به خودی خود خلق ارزش نمی‌کند بلکه فکر مدیریت مصرف به آن ارزش می‎دهد لذا تلاش می‌کنیم امسال نیز تامین گاز خانگی و صنعت با کمترین وقفه انجام شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین بیان کرد: امسال ۳۰۰ میلیون مترمکعب ناترازی گاز در کشور داریم که با برنامه ریزی و مدیریت مصرف در بخش خانگی و صنعتی بویژه در صنایع پتروشیمی، فولاد و سیمان باید آن را جبران کنیم.

استاندار قزوین در ادامه از بخش‌های مختلف ایستگاه تقویت فشار و مرکز بهره برداری خطوط انتقال گاز قزوین بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز