خبرگزاری کار ایران

ایلام میزبان ۴ شهید گمنام خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۸۹۲

مسئول سیاسی عقیدتی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام گفت: این ۴ شهید گمنام در استان ایلام ۲۶ آذر ماه همزمان با سالروز شهادت بزرگ بانوی عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) تشییع خواهند شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام تاج‌الدین محمدی با اشاره به اینکه ایلام میزبان ۴ شهید گمنام خواهد بود اظهار داشت: این تعداد شهید گمنام ۲۶ آذرماه مصادف با شهادت حضرت فاطمه (س) همزمان با سراسر کشور از میدان شهدا شهر ایلام تا میدان ۲۲ بهمن این شهر تشییع خواهند شد.

وی گفت: ۴ شهید گمنام در شهر آسمان آباد، پالایشگاه گاز بخش بولی و شهر ماژین دره‌شهر دفن خواهند شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: مکتب دفاع مقدس می‌تواند آینده درخشان نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم بزند و نسل‌های توانمندی را برای انقلاب پرورش دهد.

وی با بیان اینکه حضور شهدای گمنام در سطح شهر‌های استان یادآور جانفشانی‌های رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: مردم استان ایلام با حضور پرشور در استقبال، تشییع و خاک‌سپاری شهدای گمنام و تجدید پیمان با آن‌ها رسالت خود را انجام دادند.

گفتنی است استان ایلام دارای بیش از ۳ هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده است که در مقایسه با کل جمعیت استان در دهه ۶۰ (۲۵۰ هزار نفر) بیشترین تعداد ایثارگر کشور متعلق به ایلام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز