خبرگزاری کار ایران

به منظور افتتاح پروژه‌ها:

وزیر راه و شهرسازی وارد استان البرز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۶۵۷

وزیر راه و شهرسازی با همراهی رئیس دولت سیزدهم به منظور افتتاح ۳۰۴۳ واحد مسکونی و بهره‌برداری از آزادراه شهید سلیمانی، مدرسه ۱۵ کلاسه شهر جدید مهستان و پروژه‌های راهداری صبح امروز جمعه وارد استان البرز شد.

به گزارش ایلنا از البرز، صبح امروز جمعه ۱۷ آذرماه، مهرداد بذرپاش به همراه رئیس جمهور به منظور بازدید و افتتاح بخشی از آزاد راه شهید سلیمانی وارد استان البرز شد.

ساخت این آزاد راه به طول ۱۸ کیلومتر در امتداد آزاد راه شهید همت در شرق کرج از تیر ماه سال ۹۵ آغاز شد که قرار بود طی سه سال بهره برداری شود اما به علت عدم حمایت دولت وقت پروژه در نیمه راه تعطیل شد.

این آزاد راه که طبق پیش‌بینی‌ها ۴۰ درصد بار ترافیکی البرز را به دوش خواهد کشید در سفر ۱۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ رییس جمهور دولت سیزدهم به البرز بودجه ملی برای آن تعریف شد.

اکنون ۷.۶ کیلومتر از آزاد راه شهید سلیمانی کرج آماده بهره برداری است و امروز جمعه همزمان با سفر رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان البرز زیر بار ترافیک می‌رود.

بنابر این گزارش، وزیر راه و شهرسازی در این سفر استانی، در آئین افتتاح ۸۱۴ واحد مسکونی و مدرسه ۱۵ کلاسه شهرجدید مهستان شرکت کرد.

در ادامه سفر هیأت دولت به استان البرز،  مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی آغاز عملیات اجرایی و افتتاح  ۱۰۰۰میلیارد تومان پروژه های راهداری را اعلام کرد.

افتتاح ۱۴۴ واحد مسکونی پروژه علوم دامی در کرج، شروع عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی ماهدشت، بازدید از شرکت تراورس و جشن احیای چند شرکت از دیگر برنامه های این سفر در روز جمعه ۱۷ آذرماه خواهد بود.

همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی، افتتاح پایگاه امداد و نجات و ۲۰۸۵ واحد مسکونی در بافت فرسوده البرز انجام خواهد شد.

ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی به مناسبت دومین دور سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان البرز، همگام با سایر دستگاه‌ها در روزهای ۱۵ تا ۱۷ آذر ماه در ساعت‌های ۸ الی ۱۸ در دانشگاه تربیت مربی البرز آماده پاسخگویی و دریافت انتقادات و پیشنهادات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز