خبرگزاری کار ایران

به همت کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین؛

سومین تور گردشگری مادر و کودک در باغستان سنتی قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۵۰۴

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین گفت: سومین تور گردشگری مادر و کودک در باغستان سنتی قزوین با هدف آشنایی کودکان با باغستان و ایجاد ارتباط موثر بین مادر و کودک برگزار شد.

به گزارش ایلنا، فاطمه اشدری در تور گردشگری مادر و کودک از باغستان سنتی قزوین گفت: برگزاری این تورها با هدف ایجاد زمینه ارتباط بیشتر کودکان با مادران و آشتی با باغستان سنتی قزوین انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین ادامه داد: باغات سنتی در شهر قزوین که قدمتی چند هزار ساله دارد، جزئی از پیکره این شهر محسوب می‌شود و به عنوان یک بخش جاندار برای شهر تلقی می‌شود.

وی اضافه کرد: در واقع آنچه قزوین، شهر ما را از دیگر شهرها متمایز می‌کند، این است که مردم این شهر که در واقع یک شهر خشک بوم به حساب آمد، توانستند باغستانی به مساحت 6000 هکتار را در اطراف شهر ایجاد کنند و جان تازه‌ای به زندگی شهری ببخشند و ما وظیفه داریم از این میراث گرانبها که از گذشتگان به ما رسیده است به خوبی نگهداری کنیم.

در جریان این بازدید، دانش آموزان ضمن آشنایی با مراحل مختلف باغداری و نحوه نگهداری از باغستان سنتی قزوین نسبت به تهیه انشاء از تجربه خود از این تور متفاوت و به یاد ماندنی اقدام کردند و در پایان مراسم از دانش‌آموزانی که بهترین مطلب را ارائه دادند تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز