خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

شناسایی پنج واحد متخلف نانوایی در بیضا

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۲۷۰

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا از شناسایی پنج واحد متخلف نانوایی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش ایلنا، صدیقه مویدی گفت: دو واحد از این خبازی های متخلف که به اخطارهای بازرسان توجه نکرده بودند، تعطیل و پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه این دو خبازی پیش از این تذکرات لازم را دریافت کرده بودند توضیح داد: واحدهای موصوف به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و تکرار تخلف، همچنین برخی مسائل صنفی پلمب شدند.

وی بیان کرد: در بازرسی های هفته جاری سه واحد نانوایی اقدام به کم ‌فروشی و تعطیلی خارج از برنامه کاری داشتند که پرونده تخلف برای واحدهای مذکور ثبت و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا؛ 45 واحد خبازی این شهرستان مجهز به کارتخوان نانینو می باشد.

 مویدی تصریح کرد: برخورد با نانوایی‌های متخلف در راستای افزایش کیفیت تولید نان و همچنین مطالبه مردم در برخورد با متخلفان، به صورت مستمر در بیضا اجرایی می‌شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: بازرسین مدیریت جهاد کشاورزی، صمت، فرمانداری، مرکز بهداشت و اصناف در تمامی ساعات کار نانوایی ها نحوه توزیع آرد تخصیصی، وزن چانه، کم فروشی، فروش آرد سهمیه ای، تعطیلی خارج از برنامه‌کاری، تأمین نان مورد نیاز شهرستان و دیگر موارد مربوطه را پایش و در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت قوانین بدون هیچ گونه اغماضی اعمال قانون خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای همکاری بیشتر با بازرسان قرارگاه امنیت غذایی تخلفات را به سامانه 124 گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز