خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرج:

۱۰ پروژه اولویت دار فضای سبز کرج تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۵۷۰

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های اولویت‌دار فضای سبز تسریع خواهد شد.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا عاقلی در جلسه بررسی و پایش پروژه‌های اولویت دار بر تسریع در روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های اولویت دار فضای سبز تأکید کرد و اظهار داشت: این پروژه‌ها در راستای خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان است بنابراین باید این پروژه‌ها در زمان و موعد مقرر به اتمام و بهره‌برداری برسند.

وی افزود: فاز دوم پروژه پاکرود با اتصال به میدان تاریخی کرج باید تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اظهار داشت: پروژه‌ها می‌بایست مطابق با جدول زمان‌بندی اعلام شده تکمیل شود و مدیران چنانچه نسبت به برنامه زمانی عقب هستند با تعریف شیفت‌های کاری مختلف در جهت دستیابی به نتایج مطلوب برنامه‌ریزی داشته باشند.

عاقلی با بیان اینکه ۱۰ پروژه اولویت دار و مهم فضای سبز کرج تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: پروژه احداث تصفیه‌خانه محلی کرج در خط چهار حصار با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره‌برداری قرار دارد و تنها عملیات لوله‌گذاری و نصب تأسیسات مکانیکی و برقی آن باید انجام شود.

وی با بیان اینکه پارک ولیعصر (عج) در محله آق تپه تا ۲۲ بهمن در مدار خدمت‌رسانی شهروندان قرارخواهد گرفت، بیان کرد: احداث پارک مادر و کودک و کوهرج ۳ در باغستان، پارک نبوت، پارک سالمندان و باغ محمد شهر از دیگر پروژه‌های اولویت دار سازمان است که تا پایان سال افتتاح خواهند شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج تصریح کرد: پروژه‌های تحولات مرتبط با فضای سبز باید منجر به کسب رضایت‌مندی حداکثری شهروندان شود و به شکل ملموسی در سطح مناطق ۱۰‌گانه دیده شود.

عاقلی در پایان با بیان اینکه مسئولین باید عملکرد تمامی پروژهای زیر مجموعه خود را به صورت مستمر رصد و ارزیابی کنند، گفت: با توجه به گستره وسیع و مختلف خدمات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به شهر و شهروندان و ارتباط مستمر و مستقیم با آنان، باید تلاش کنیم تا پایان سال تحولات خوبی را در سطح شهر کرج رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز