خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال جوانان کشور؛

ترمز ذوب آهن اصفهان در گراش کشیده شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۴۷۶

تیم فوتبال جوانان هلال احمر گراش با شکست دادن تیم نامدار و پرمهره ذوب آهن جان تازه ای گرفت.

به گزارش ایلنا، از اولین بازی دور برگشت مسابقات لیگ برتر جوانان کشور تیم فوتبال هلال احمر گراش میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود.

گراشی‌ها که در نیم فصل اول با ۲ برد، ۲ تساوی و ۳ شکست در حین ناباوری عملکرد چندان مطلوبی از خود به جا نگذاشته بود برای جبران امتیازات از دست رفته چاره ای جز پیروزی مقابل تیم صدرنشین و بدون باختِ گروه خود یعنی ذوب آهن اصفهان نداشت و تنها راه برگشتن به جایگاه اصلی شان فقط کسب سه امتیاز این دیدار خانگی بود.

در سوی مقابل ذوب آهن که با ۶ برد و یک تساوی تنها تیم بدون شکست لقب گرفته بود و به تنهایی با اختلاف در صدر جدول خودنمایی مینمود برای تداوم صدرنشینی به دنبال برتری در این دیدار بود.

هر چند بازی رفت دو تیم در اصفهان با  پیروزی ذوبی ها همراه شده بود ولی بازی زیبا و خلق موقعیت های فراوان توسط هلال احمری ها سبب شده بود که کادر فنی اصفهانی ها متوجه شوند در گراش کار سختی در پیش رو خواهند داشت.

بازی در نیمه اول با برتری نسبی هلال احمر همراه بود.

در دقیقه ۱۵ در ضربه ای ایستگاهی گلر ذوب آهن با دو دست، سرِ مهاجم هلال احمر را هدف قرار داد که کادر فنی هلال احمر اعتقاد به پنالتی داشتند ولی داور خطای مهاجم هلال احمر تشخیص داد.

در ادامه اصفهانی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و با ارسال از جناحین موقعیت‌هایی را بوجود آوردند.

اما مدافعین هلال احمر بهمراه گلر نوجوان خود با جان و دل وتعصبی مثالزدنی یکی پس از دیگری را خنثی کردند.

در حالی که همگان منتظر سوت پایان بازی بودند هلال احمر با فرار زیبای کاپیتان خود یعنی بهنام استوار صاحب پنالتی شد که محمد علینژاد به ضربه ای آرام و خلاف جهت گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

هلال احمری ها هم که می دانستند یک گل نمی تواند حاشیه امنیت باشد؛ تیم خود را به جلو هدایت کردند و با آرامش سعی در کنترل بازی داشتند.

ذوبی ها هم از دقیقه ۶۰ با ارنج تهاجمی و سه مهاجم به کار خودشان ادامه دادند و توپ های زیادی را از جناحین بر روی دروازه گراشی ها ریختند و منتظر بودند طی فعل و انفعالاتی به گل برسند اما غافل از اینکه مربیان هلال احمر به خوبی دست آنها را می خواندند و با تعویض های تاکتیکی به دنبال حفظ نتیجه و نیم نگاهی هم برای رسیدن به گل دوم بودند.

در دقیقه ۷۶ فرار زیبای بهنام استوار با پرچم کمک داور به نشانه آفساید همراه شد که کمی بحث برانگیز بود.

در پایان بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید تا یاران هلال احمر علاوه بر جشن پیروزی غرور انگیز به رده چهارم جدول نیز صعود کنند و با روحیه ای متفاوت در هفته آینده به در رفسنجان  مصاف مس بروند.

برد هلال احمر گراش مقابل رقیب قدرتمند خود یعنی ذوب آهن اصفهان بازتاب زیادی به همراه داشت تا گراشی ها تیم شگفتی ساز هفته هشتم لقب گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز