خبرگزاری کار ایران

بیش از 71 هزار بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در هشت ماه سال 1402

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۴۵۱

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: در هشت ماه گذشته بازرسان این سازمان برای 4 هزار و 785 واحد تولیدی، توزیعی و خدماتی پرونده تخلف تشکیل دادند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عبدالرضا پیروی منش با اشاره به نظارت و بازرسی بازار توسط بازرسان گفت: بازرسان سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، ادارات و نهادهای ذیربط به صورت مستمر بازار را مورد رصد قرار می‌دهند.

وی اظهار داشت: بازرسی های روزانه بازرسان از بازار جهت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، با توجه به افزایش تقاضای عمومی با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه بصورت روزانه در حال انجام است.

پیروی منش افزود: بازرسان این سازمان در هشت ماه گذشته بیش از 71هزار و 148 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی در استان بعمل آوردند که از این تعداد بازرسی منجر به تشکیل بیش از 4 هزار و 785 پرونده تخلف با مجموع 5 هزار و 214 تخلف کشف شده است.

معاون نظارت و بازرسی حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان عنوان کرد: ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده توسط بازرسان بالغ بر 79هزار میلیارد ریال می باشد که پرونده های تشکیل شده جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به دستگاه ذیربط ارسال شده است.

وی ادامه داد: این تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم ارائه برگ خرید و عرضه خارج از شبکه صورت گرفته است.

معاون نظارت و بازرسی حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان در پایان تأکید کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز