خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین:

مردم قزوین پیشگیری از فشار خون و دیابت را جدی بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۴۹۸

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: طرح "پویش ملی سلامت" به منظور آگاه کردن افراد جامعه از سلامت خودشان اجرا می‌شود و افراد باید پیشگیری از دو بیماری فشار خون و دیابت را جدی بگیرند و به سلامت خود اهمیت دهند.

به گزارش ایلنا، علیرضا مهرعلیان با اشاره به اهمیت توجه به سلامت خود گفت: باید به خود ارج و اهمیت داد و نباید به خود آسیب زد؛ پس توصیه می‌شود که افراد این موضوع را جدی بگیرند و به همراه خانواده خود به مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت مراجعه کنند تا با غربالگری، از سلامت خود آگاه شوند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین ادامه داد: برخی از شهروندان و مردم از ارائه خدمات سلامت رایگان در مراکز آگاه نیستند و این بسیار نگران کننده است؛ پس بهتر است این موضوع توسط دستگاه‌های اجرایی، جدی گرفته شود.

وی بیان کرد: باید ضمن آگاه کردن مراجعه کنندگان، بویژه در مورد به طرح پیشگیری از بیماری فشار خون و دیابت، خانواده‌های خود را برای غربالگری این دو بیماری، به مراکز تحت پوشش ارجاع دهند.

این مسئول یادآور شد: در مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت، برای افراد، پرونده سلامت تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز