خبرگزاری کار ایران

قرارگاه اشتغال استان‌های زاگرس نشین در لرستان تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۳۰۹

استاندار لرستان گفت: قرارگاه اشتغال استان‌های زاگرس نشین در لرستان تشکیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز پنج شنبه -  نهم آذرماه - در جلسه ی شورای فرمانداران استان، عنوان کرد: این قرارگاه  به دنبال سفر رئیس جمهور به یکی از استان های زاگرس نشین کشور مصوب شده و با هدف تدوین ظرفیت ها و نیازهای اشتغال این استان ها و اقداماتی برای برون رفت از آنها در سطح دولت خواهد بود.

وی افزود: فرمانداران نیز می بایست با این رویکرد قرارگاه متناظر در هر شهرستان را تشکیل دهند.

استاندار تصریح کرد: در شرایطی که با دستور رئیس جمهور عزم بسیار جدی برای رفع مشکلات اشتغال استان های زاگرس نشین، شکل گرفته است باید بستر استفاده از این ظرفیت در استان و شهرستان ها فراهم شود.

زیویار با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات پیشرو و ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر آن، گفت: برگزاری باشکوه انتخابات به میزان هماهنگی ارکان مختلف برگزار کننده ی آن بستگی دارد.

وی به تأثیر هماهنگی ارکان برگزار کننده در انتخابات دارای چهار مولفه مشارکت، امنیت،سلامت و رقابت اشاره کرد و تأکید کرد: نقش فرمانداران در ایجاد این هماهنگی در شهرستان ها بسیار حیاتی و مهم است.

به گزارش ایلنا ، در این جلسه سه رویکرد گزارش عملکرد اقتصادی شهرستان ها با محوریت میزان پرداخت تسهیلات اشتغال و سهم دستگاه ها در اجرای آن، رویداد انتخابات و انتظارات حوزه ی سیاسی از فرمانداران به ویژه در موضوع ایجاد زیرساخت ها و موضوع انتصاب دستیاران فرمانداران در امر مردمی سازی و همچنین ثبت ایده ها و اقدامات مردمی سازی تشریح و بررسی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز