خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر اطلاعات:

بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۲۴۷

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات، مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت را چهار رکن مهم در انتخابات براساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: همه مسوولان موظف هستند تا بستر لازم را به منظور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو مهیا و فراهم کنند.

به گزارش ایلنا از همدان، معاون وزیر اطلاعات در نشست شورای اداری شهرستان ملایر که با موضوع جهاد تبیین برگزار شد، اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدایی هستیم که برای بقا و تثبیت نظام خون خود را تقدیم کردند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در حال طراحی برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات اسفندماه و القای یاس و ناامیدی در جامعه است، افزود: دشمن سال گذشته همین موقع برای بر هم زدن امنیت و نظم کشور برنامه‌ریزی کرده بود و در صدد بود وضعیت کشور را ناسالم، بی‌ثبات و ناامن کند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر اطلاعات با بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی و حضور همیشه در صحنه مردم و عدم همراهی آنان با دشمن این فتنه بی‌نتیجه ماند، ادامه داد: ۲۲ بهمن سال گذشته با حضور گسترده و پرشور خود، نقشه دشمن نقش بر آب شد.

قدیانی بیان کرد: نقشه‌ای که دشمنان علیه جمهوری اسلامی ترسیم کرده بودند، عکس آن را در رژیم صهیونیستی می‌بینیم به طوری که امروز افکار عمومی علیه آمریکا و اسرائیل است.

وی با بیان اینکه وضعیت امنیتی مناسبی در کشورمان حاکم است، خاطرنشان کرد: عملکرد مناسب مدیران در بهبود این وضعیت تاثیرگذار است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات گفت: از دهیاران گرفته تا سطح بالاتر مدیران دستگاه‌های اجرایی، همه وظیفه دارند ضمن انجام ماموریت، در جامعه رضایت ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه مردم نباید هنگام مراجعه به دستگاه اجرایی احساس نارضایتی داشته باشند، افزود: امروز مردم ما از یک بلوغ فکری و سطح آگاهی خوبی برخوردار هستند و همواره نظام را دوست دارند و اگر نارضایتی وجود دارد، برخی اعمال و رفتار مدیران باعث ایجاد نارضایتی شده است.

این مسوول با تاکید بر اینکه مدیران از فرصت ایجاد شده برای خود برای خدمت به مردم بهترین بهره را داشته باشند و باید راه و منش شهدا را مورد توجه قرار دهند، یادآور شد: باید بدانیم که شهدا نظام را به بالاترین سطح باور و اعتبار در جهان رسانده‌اند به طوری که امروز جمهوری اسلامی ایران یک بازیگر فعال در منطقه است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر اطلاعات با اشاره به چهار راهبرد مهم رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری طبق تاکید رهبر فرزانه انقلاب در انتخابات یازدهم اسفندماه، تصریح کرد: در این راستا رهبر معظم انقلاب تاکید کردند مشارکت حداکثری امسال برای ما مهم است و باید این مساله را بسیار جدی گرفت.

وی، خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: عملکرد و اقدامات خود را به مردم اطلاع‌رسانی کنید تا از خدمات و دستاوردهای نظام مطلع شوند و بدانند که مسئولان شبانه‌روز در تلاش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز