خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل انتظامی کشور:

با ارازل و اوباش برخورد سخت و تندی خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۰۵۴

فرمانده کل انتظامی کشور از برخورد سخت، تند و چابک با اراذل و اوباش خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار احمد رضا رادان در سفر یک روزه خود به چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: ارازل و اوباش بدانند که آزموده را آزمودن خطا است و اگر بنایی دارند، می‌توانند آزمایش کنند تا متوجه شوند به حکم قانون به چه سرنوشتی دچار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پابند الکترونیکی برای جرائم خشن معنا ندارد افزود: بارها اعلام کردیم با اراذل و اوباش برخورد سخت، تند و چابک می کنیم و تاکنون نیز این امر به اثبات رسیده است.

سردار رادان در خصوص خودروهای شوتی عنوان کرد:حضور خودروهای شوتی در جاده‌ها نگران‌کننده است و تلفات ناشی از تصادف خودروهای تندرو حامل قاچاق (شوتی) در جاده‌های کشور تاکنون نزدیک به ۴۰۰ نفر رسیده است.

فرمانده انتظامی کشور بیان کرد: خودروهای شوتی در کنار رقم زدن تصادف‌های خطرناک در سطح جاده‌ها به دلیل سرعت بالا و سبقت‌های غیرمجاز، اقدام به تخلف راهنمایی و رانندگی می‌کنند و آرامش را از مردم در جاده می‌گیرند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جرم قاچاق خودروهای شوتی قابل توجه است نیروی انتظامی درخواستی برای توقف این خودروها در طول مدتی مشخص داده است.

سردار رادان در خصوص تصادفات جاده ای خاطرنشان کرد: رئیس جمهور اعلام کردند طبق یک برنامه در برنامه هفتم توسعه، جان‌باختگان ناشی از تصادف‌ها و حوادث رانندگی باید۵۰ درصد کاهش یابد.

وی ادامه داد: سهم ناجا از این برنامه ۱۲ درصد است و اگر چه هنوز الزامات آن تحقق پیدا نکرده و براساس برنامه‌ریزی انجام شده تلاش می‌شود این رقم کاهش یابد.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان در خصوص طرح زمستانی پلیس راه گفت: قطع به یقین همکاران ما در سازمان راهداری، اورژانس و جمعیت هلال احمر برای کاهش نگرانی‌های مردم در کنارهم در پایگاه‌های زمستانی حضور می‌یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز