خبرگزاری کار ایران

در جلسه مدیریت شهری با اعضای بسیج هنرمندان مطرح شد؛

استقبال مدیریت شهری شیراز از طرح‌های فاخر هنرمندان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۶۵۸

هنرمندان سهم بسزایی در ارتقای فرهنگی شهر دارند

نشست مشترک مدیریت شهری شیراز و اعضای بسیج هنرمندان فارس با هدف تعامل دوسویه در راستای ارتقای فرهنگی این کلان‌شهر و فرهنگ شهرندی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، شهردار شیراز در این نشست با بیان اینکه مقوله هنر و قشر هنرمندان از اهمیت بسزایی برای مدیریت شهری برخوردار هستند، اظهار کرد: هنرمندان سهم بسزایی در ارتقای فرهنگی شهری دارند.

محمدحسن اسدی با تصریح برسهم هنرمندان در ارتقای فرهنگ شهروندی تاکید کرد: زمینه‌های متعددی در مسائل شهری وجود دارد که قشر هنرمندان و بسیج هنرمندان، می‌توانند به عنوان مبلغان فرهنگی به ارتقای فرهنگ شهروندی و تشویق مردم برای مشارکت در اداره شهر یاری کنند.

وی اعلام حمایت مدیریت شهری شیراز از هنرمندان و ایده‌های ارزنده آنها بیان کرد: شهرداری شیراز، ایده‌های ارزنده هنرمندان را ارج می‌نهد و از این ایده‌ها، حمایت می‌کند.

شهردار شیراز به بخشی از اقدامات مدیریت شهری در راستای حمایت از هنرمندان اشاره و عنوان کرد: مدیریت شهری با هدف افزایش سرانه فرهنگی این کلان شهر پردیس سینمایی استاد امین تارخ را با ۵ سالن سینما و یک سالن تئاتر و یک سالن روباز احداث کرده است.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز دربخش دیگری از سخنان خود بخش عمده اقدامات شهرداری این کلان‌شهر را در ابعاد مختلف تشریح و بیان کرد: افزایش رشد ۴۰۰ درصدی بودجه طی ۲ سال، انجام بی نظیر و شبانه روزی پروژه‌های متعدد عمرانی، توسعه خطوط مترو و ناوگان حمل‌و نقل ریلی وفعالیت‎‌های متعدد فرهنگی از جمله فعالیت‌های گسترده است.

استقبال از طرح‌های فاخر فرهنگی

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت‌(ع) شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه بسیاری از اقدامات باید با زبان هنر و فرهنگ انجام شد، تصریح کرد: هر اقدامی باید با هدفی فرهنگی راهبری شود.

محمدرضا هاجری بیان کرد: در مدیریت فرهنگی شهر از طرح‌های فاخر فرهنگی هنری و ارتقای فرهنگ شهروندی استقابل می کنیم، تصریح کرد: ما منتظرطرح‎های فاخر هستیم.

رییس سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر استان فارس نیز بیان کرد:  این نشست به منظور ارتقای جایگاه هنرمندان و ارتباط بیشتر با دیگر دستگاه‌ها از جمله شهرداری و شورای اسلامی شهر تشکیل شده تا اعضای بسیج هنرمندان در  حوزه هنر همکاری و تعاملات خوبی شکل دهند.

سید مصطفی موسوی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم اثرگذاری ویژه‌ای در حوزه هنر در سطح استانی و حتی کشوری داشته و در جهت ارتقای برنامه‌های هنری و فرهنگی، پیشرو باشیم.

وی با توجه به ظرفیت‌های موجود در شیراز تصریح کرد: با هم‌افزایی بین بسیج هنرمندان و مسوولین حوزه فرهنگ و هنر و مدیران ارشد شهر به سمت ارتقای فرهنگ حرکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز