خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی فارس خبرداد؛

عملیات اجرایی پل بزرگراه مرودشت-درودزن پیشرفت ۸۵ درصدی فیزیکی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۳۴۴

مدیر کل راه و شهرسازی فارس از پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات اجرایی پل بزرگراه مرودشت - درودزن بر روی رودخانه کر تاکنون خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمودرضا طالبان امروز، ۶ آذرماه در بازدید از عملیات چهار خطه کردن محور مرودشت- درودزن گفت: عملیات اجرایی پل بزرگ بزرگراه مرودشت ـ درودزن که بر روی رودخانه کر واقع شده است تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده به‌زودی عملیات اجرایی به اتمام می‌رسد و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه این محور به طول ۴۵ کیلومتر قسمتی از راه ارتباطی شهرستان‌های مرودشت و اقلید بوده و همچنین تعداد زیاد روستاهای حاشیه این مسیر که از قطب‌های مهم کشاورزی استان فارس محسوب می‌شوند، باعث شده است این محور از ترافیک بالایی برخوردار باشد و یکی از محورهای پرحادثه استان به حساب می‌آید.

طالبان با بیان اینکه به همین دلیل عملیات چهار خطه کردن مسیر از چند سال قبل در برنامه کاری اداره‌کل راه و شهرسازی فارس قرار گرفته است، افزود: علی‌رغم کمبود اعتبارات عملیات بهسازی و ۴ خطه کردن حدود ۳۷ کیلومتر از مسیر فوق به اتمام رسیده و در حال بهره‌برداری است.

وی در پایان گفت: ادامه عملیات اجرایی ۴ خطه کردن محور فوق توسط پیمانکار در دست اجراست و امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم و به موقع به زودی شاهد اتمام این پروژه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز