خبرگزاری کار ایران

همزمان با رزمایش سراسری جهاد خدمت رسانی؛

مدارس عشایری فارس با ۱۵۰ میلیارد ریال تجهیز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۱۴۶

مدیر کل امور عشایر استان فارس گفت: مدارس عشایری استان فارس با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال به وسایل آموزشی و کمک آموزشی تجهیز شدند.

به گزارش ایلنا، عبدالحمید کریمی در رزمایش سراسری جهاد خدمت رسانی به جامعه عشایری  که به همت اداره کل امور عشایر فارس، سپاه عشایر استان و آموزش و پرورش عشایر فارس برگزار شد، افزود: در ادامه این رزمایش، ۳۵ گروه دامپزشکی نیز به واکسیناسیون دام‌ها و ضدعفونی کانون‌های آلودگی بیماری‌های دامی پرداختند. 

مدیرکل امور عشایر فارس از بهره مندی عشایر این استان از اعتبارات ارزش افزوده نیز سخن گفت و بیان داشت:  استان فارس دارای ۱۳ شهرستان تازه تاسیس است که همین امر بر لزوم اهتمام ویژه برای رسیدگی به جامعه عشایری استان فارس می‌افزاید. 

کریمی  خاطرنشان کرد: پیگیری های لازم برای بهره مندی شهرستان سروستان از اعتبارات ارزش افزوده انجام شده که امید می‌رود با تخصیص اعتبارات لازم برای ارائه خدمات به جامعه عشایری سروستان استفاده کنیم. 

وی همچنین به تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۶ در سال گذشته اشاره کرد و افزود: با پیگیری و مذاکرات متعددی که با استاندار فارس و مسئولین ذیربط صورت گرفت توانستیم اداره کل امور عشایر را نیز به عنوان یکی از دستگاه های توزیع کننده این تسهیلات در قانون گنجانده و با تلاش های صورت گرفته در اداره کل و معرفی عشایر متقاضی تسهیلات اشتغالزایی به بانک ها رتبه سوم جذب این تسهیلات در استان فارس کسب کنیم. 

مدارس عشایری فارس با ۱۵۰ میلیارد ریال تجهیز شد

وی با ذکر این نکته که شهرستان سروستان یکی از بهترین شهرستان های عشایری کشور در جذب خدمات و نمونه در بحث اسکان در استان و کشور است، اعلام کرد: طبق تفاهم نامه جدید سازمان امور عشایر کشور با شرکت توانیر حدود ۲۵۰۰ پنل خورشیدی به استان فارس تخصیص داده شده است که امیدواریم این سهمیه افزایش یابد. 

مدیر کل امور عشایر استان فارس یادآور شد: در بحث آبرسانی نیز امیدواریم تا زمانی که انشعابات آب و برق و گاز در آینده ای نزدیک در دسترس عشایر قرار بگیرد. 

وی ادامه داد: درصورت پلاک گذاری تانکرهای تازه خریداری شده از محل مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به استان فارس به وظایف آبرسانی خود عمل می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز