خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

اجرای تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری در کمیسیون ماده ۷ مصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۷۴۷

خزانه دار و رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهر کرج از تصویب اجرای تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری در کمیسیون ماده ۷ خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، علی ذبیحی در خصوص پروژه میدان جمهوری اظهار داشت: با توجه به اهمیت اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح میدان و بلوار جمهوری اسلامی و اهمیت بررسی این پروژه در کمیسیون ماده ۷ قانون حفظ و گسترش فضای سبز و رای کمیسیون برای اجرای پروژه، در محل سازمان سیما منظر جلسه‌ای تشکیل شد و پس از بحث و بررسی کمیسیون به جهت تسهیل در امور شهروندان با اجرای این پروژه موافقت شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهر کرج با اشاره به طولانی شدن این رای در کمیسیون ماده ۷ اذعان کرد: امید که با اجرای این پروژه شاهد کاهش آلایندگی ناشی از توقف طولانی خودروها و کاهش اتلاف وقت همشهریان باشیم. 

ذبیحی با بیان اینکه یکی از کمیسیون‌های تخصصی کمیسیون ماده 7 است، بیان کرد: کمیسیون تشخیص باغات یا کمیسیون ماده 7 شهرداری براساس مقرره اعلامی در ماده 7 آئین نامه اجرائی قانون اصلاح قانون حفظ وگسترش فضای سبز درجهت تشخیص باغ وحفظ و گسترش فضای سبزو جلوگیری از قطع بی رویه پیش بینی و تشکیل می شود و قطع هر نوع درخت در محدوه قانونی وحریم شهرها اعم از معابرو میادین، پارک‌ها و بوستان و باغ و غیره جز با تشخیص کمیسیون ماده 7 شهرداری ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز