خبرگزاری کار ایران

فرماندار البرز:

تقویت زیرساخت‌های درمانی مهرگان به پیگیری جدی مسئولان نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۴۵۱

فرماندار شهرستان البرز گفت: مطالبه مردم درباره امکانات درمانی در مهرگان باید به‌طور جد مورد پیگیری همه دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه‌های درمانی قرار گیرد؛ چرا که عقب افتادگی تأمین زیرساخت‌های درمانی و جابه‌جایی جمعیتی که از مرکز استان، به‌سمت مهرگان اتفاق‌افتاده، این موضوعات را تشدید کرده است.

به گزارش ایلنا، مصطفی غفوری در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که با محوریت سلامت خانواده برگزار شد، با اشاره به هفته بسیج گفت: در سال‌های بعد از انقلاب شاهد بودیم که بسیج در ابعاد مختلف از جمله، دفاع مقدس، سازندگی و آبادنی، بهداشت و درمان و در مقیاس‌های کوچک‌تر در حوزه کمک رسانی معیشتی جامعه مشغول به خدمت‌رسانی به مردم و کشور بوده است و این جاری بودن روحیه بسیجی در جامعه ایران را نشان‌می‌دهد.

فرماندار شهرستان البرز با تأکید بر به‌کارگیری روحیه بسیج در پیشبرد اهداف دستگاه‌ها عنوان کرد: با توجه به برخی از موضوعات دستگاه‌ها و نیاز به اقداماتی با روحیه انقلابی و بسیجی جهت تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مردم، باید فعالیت‌های جهادی و مردمی الگوی اول ادارات باشد.

 وی ادامه‌داد: لازم است گروه‌های جهادی در ادارات با تأکید بر به کارگیری ظرفیت‌های گروه‌های مردمی، تشکیل شود و روند فعالیت آن‌ها مورد پیگیری قرار گیرد.

 نماینده عالی دولت در شهرستان البرز یادآور شد: یکی از محوری‌ترین موضوعات با توجه به حوادث سال گذشته، مسئله عفاف و حجاب است که با توجه به دستورالعمل‌های موجود در قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان، شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات باید فعالیت خود را آغاز کنند.

 وی با اشاره بر ظرفیت‌های شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات گفت: هدف از تشکیل چنین ظرفیت‌هایی سلامت جامعه و بصیرت افزایی با فرهنگ و روحیه بسیجی است که می‌تواند در جذب افراد بسیار مطلوب عمل کند، لذا درباره این اقدامات، توجه به بستر و انتخاب راهکار از اهمیت فراوانی برخوردار است.

فرماندار شهرستان البرز با اشاره به خدمات دولت در حوزه بهداشت و درمان گفت: روند فعالیت دولت در حوزه بهداشت و درمان کاملاً مشخص است و تحت پوشش قرار دادن بیش از 5 میلیون نفر در بیمه سلامت و ارائه خدمات به 5 دهک جامعه، نشان دهنده اهمیت عدالت عمومی در اهداف دولت است.

وی بیان کرد: اجرای طرح ارجاع الکترونیکی که به‌زودی در شهرستان البرز اجرا خواهد شد یکی از گام‌های مؤثر و اقدامات راهبردی در حوزه بهبود ارائه خدمات درمانی به مردم شریف کشور و شهرستان البرز است.

غفوری گفت: مطالبه اصلی و به‌حق مردم شهرستان، با جمعیت قابل‌توجه، بحث تأمین سرانه‌های عمومی به‌ویژه در حوزه بهداشت و درمان است که با توجه بر زیرساخت‌های موجود می‌توان با تجهیز و ارتقای کیفی ساختارهای موجود، بسیاری از این کاستی‌ها را جبران کرد.

وی با تأکید بر ارتقای کیفی ظرفیت‌های درمانی شهرستان گفت: بیمارستان رحیمیان شهر الوند و مراکز درمانی محمدیه و مهرگان و همچنین ساخت درمانگاه شریف‌آباد در اولویت‌های اصلی شهرستان البرز قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز