خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم یزد در مجلس:

حریم شهر متولی خاصی ندارد/ وقتی از مردم جریمه و عوارض دریافت می شود، خدمات هم باید ارائه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۳۱۳

رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم یزد در مجلس با اشاره به بررسی مشکلات محلات یزد با اشاره به به اینکه حریم شهر متولی خاصی ندارد، گفت: وقتی از مردم جریمه و عوارض دریافت می شود، خدمات هم باید ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدصالح جوکار با بیان اینکه باید به مطالبات مردم توجه کافی شود اظهار داشت: عدم جمع آوری مشاغل مزاحم شهری، آسفالت خیابان، نبود فضای ورزشی و تفریحی، نبود ایستگاه اتوبوس شهری، نبود روشنایی مناسب معابر، نبود پل عابر پیاده، وجود اتباع خارجی و مشکلات پیرامون آن، نبود مدرسه دخترانه، نبود فاضلاب شهری و ... از جمله مشکلات مطرح شده از سوی مردم است.

وی با اشاره به اینکه حضور مسئولان در محلات، جهت شنیدن و تلاش برای حل مشکلات هر منطقه است گفت: امنیت، خدمات شهری، فضاهای آموزشی و تفریحی و ... باید در تمام محلات و مناطق شهر یزد به صورت عادلانه دیده شود؛ زیرا از دید ما مردم همه محلات، باید از خدمات یکسان برخوردار شوند و در این زمینه نباید تفاوتی بین محلات قایل شویم.

نماینده مردم اضافه کرد: مدیران باید این موضوع را مد نظر قرار دهند که محدوده شهر و حریم شهر در ارائه خدمات تفاوتی ندارد؛ زیرا جمعیت زیادی در حریم شهر زندگی می‌کنند و ... که نیازمند ارائه خدمات از سوی دستگاه‌های مختلف هستند که باید این موضوع نیز مد نظر قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد عنوان کرد: در حال حاضر روستاهای شامل ۲۰ خانوار ما از لحاظ خدمات، بهتر از حاشیه شهر یزد دیده شده‌اند؛ چون دهیار و شورا دارند که مشکلات آنها را پیگیری می‌کنند؛ ولی مناطق حاشیه‌ای شهر یزد به علت اینکه متولی خاصی ندارد، با مسائل و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه حریم شهر متولی ندارد و این موضوعی است که یک دهه فریاد زده‌ایم، افزود: به دلیل این که در خصوص حریم شهر تعیین تکلیف نشده، هر اقدامی صورت می گیرد که سبب شده فضاها و معابر، الگوی درستی نداشته باشند.

نماینده مردم تأکید کرد: شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی نمی توانند بگویند که حریم شهر ربطی به ما ندارد؛ زمانی که از مردم جریمه و عوارض دریافت می شود، خدمات نیز باید ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز