خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان:

تمام محورهای کرمانشاه "لغزنده" است/پل ارتباطی گیلانغرب-سومار تخریب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۹۶۲

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به تشدید بارندگی‌ها در سطح استان گفت: تمامی محورهای استان هم اکنون لغزنده است و به رانندگان توصیه می شود در این شرایط از سفر غیرضروری اجتناب کنند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ عبدالحسین زارع، با اشاره به هشدارهای هواشناسی در خصوص تداوم بارش‌ها گفت: در حال حاضر در سطح تمامی محورها بارندگی داریم و همه محورها لغزنده هستند.

وی افزود: متاسفانه به دلیل بارش‌های شب گذشته، پل ارتباطی گیلانغرب به سومار تخریب شده و رانندگان باید از محورهای جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: در حال حاضر محورهای جایگزین ایوان غرب - چهل زیر- سومار و قصرشیرین - سومار است.

زارع گفت: با توجه به لغزندگی جاده‌ها، به تمام رانندگان توصیه می شود تا حد امکان از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و حتما پیش از حرکت از سالم بودن خودرو و سیستم گرمایشی آن اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: همچنین سالم بودن برف پاک کن و چراغ ها نیز باید پیش از حرکت بررسی شود.

وی افزود: در این شرایط رانندگان باید به طور جد از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و حتما به دلیل لغزنده بودن محورها، رعایت فاصله طولی را داشته باشند.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر محورهای استان توسط 73 گشت محسوس و نامحسوس رصد می شود و انتظار این است رانندگان نهایت همکاری را با نیروهای پلیس راه داشته و با دقت بیشتری مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز