خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان :

کارخانه نساجی جمعیت هلال احمر در دلفان ساخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۷۸۸

استاندار لرستان از راه‌اندازی کارخانه نساجی تامین اقلام مورد نیاز جمعیت هلال احمر در دلفان خبر داد.

به گزارش ایلنا،  فرهاد زیویار روز یک‌شنبه - بیست و هشت آبان ماه - در آئین بهره‌برداری از واحد تولیدی مبلمان شهری دلفان در جمع خبرنگاران گفت: براساس مذاکرات صورت گرفته با رئیس جمعیت هلال احمر کشور و پیگیری‌های دبیرکل جمعیت,کارخانه نساجی، به منظور تامین اقلام امدادی مورد نیاز جمعیت هلال احمر، در استان لرستان ساخته خواهد شد.

زیویار با اشاره به فعالیت شرکت صنایع نساجی هلال ایران گفت: براساس مذاکرات صورت گرفته شرکت‌های تولیدی به استان لرستان منتقل خواهد شد.  

وی با بیان اینکه فاز نخست ساخت این کارخانه طی چند روز آینده راه‌اندازی خواهد شد افزود: در صورت راه‌اندازی هر دو فاز برای ۶۰۰ نفر اشتغال‌زایی ایجاد خواهد شد.

استاندار همچنین در مورد کارخانه افتتاح شده تولید مبلمان شهری دلفان گفت: این کارگاه در نوع خود در سطح کشور خاص است که در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال احداث شده است.

زیویار با بیان اینکه با بهرداری از این طرح زمینه اشتغال ۳۱ نفر به‌صورت مستقیم فراهم شده است افزود: این طرح با هدف تامین نیازهای مبلمان شهری نورآباد احداث شده است و علاوه بر این، تولیدات این واحد به شهر و استان‌های مجاور صادر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز