خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

مسئولان قزوین در برگزاری دوسالانه خوش‌نویسی همراه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۲۲۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در این دوره فضای مدیریتی استان متفاوت از دوره‌های گذشته بوده و دارای یک انسجام و هم افزایی بالایی است به‌طوری که همه مدیران استان در برگزاری رویدادهایی مانند دوسالانه خوش‌نویسی، همراه و نقش آفرین هستند.

به گزارش ایلنا، عباس کاظمی با اشاره به وضعیت حمایت از هنر خوش‌نویسی در استان گفت: مسئولان در موضوعات هنری، دغدغه‌مند و تکلیف محور هستند، هنر در همه بخش‌ها دارای وزن، جایگاه و ظرفیت است اما هنر خوش‌نویسی در طول قرون مختلف ثابت کرده که این ظرفیت متفاوت‌تر از دیگر صور هنری است و جایگاه ویژه‌ای دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین افزود: وقتی به تاریخ هنر خوش‌نویسی نگاه کنیم، این حوزه همواره تکلیف‌محور و مسئولیت‌مدار بوده است؛ البته امروز حوزه‌های مسئولیتی فراوانی در پیرامون ما وجود دارد که باید آن‌ها را به این موهبت گره بزنیم.

وی عنوان کرد: از اعتماد و همراهی مجموعه وزارت ارشاد و شورای سیاست‌گذاری دو سالانه به‌واسطه توجهی که به قزوین دارند؛ تشکر می‌کنم؛ هر چند این ظرفیت به‌واسطه همت بلند اصحاب و ارکان هنر خوش‌نویسی استان، در طول سالیان متمادی به وجود آمده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ما نیز در راه امید افزایی و تقویت ایمان مردم که رسالت و تکلیف همه ما است با بهره‌مندی از این هنر تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: پیشنهاد می‌کنم یک کارگاه تجربه نگاری برنامه‌ریزی شود و نقاط ضعف و قدرت دوره‌های گذشته شناسایی و ایده‌های نو ارائه شود تا دوسالانه‌ها نسبت به دوره‌های قبلی آن، موفق‌تر و در سطح بالاتری برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز