خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور:

با طرح‌های اجرا شده نیمی از مسائل آبرسانی چهارمحال و بختیاری حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۷۶۱

رئیس‌ جمهور گفت: با طرح‌های اجرا شده نیمی از مسائل آبرسانی استان چهارمحال و بختیاری حل می‌شود و این گامی است که در این ۲ سال برداشته شده است که از این تلاش‌ها تقدیر می‌کنم و البته طرح‌های قابل توجه دیگری نیز در دست اقدام است.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در بدو ورود به چهارمحال و بختیاری در فرودگاه بین‌المللی شهرکرد با اشاره به هدف خود از سفر به این استان اظهار داشت: توفیقی است برای بنده و همکارانم که در شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری که جلوه‌ کار، تلاش و مردمانی بسیار خونگرم و وفادار است، حضور پیدا کنم.

وی ادامه داد: مردم این استان چه لُرها(بختیاری‌ها) و چه تُرک‌ها و فارس‌های استان همه مردمانی پُرتلاش، باصفا و باوفا به انقلاب اسلامی هستند.

رئیس‌ جمهور همچنین به ۲ هزار و ۵۰۰ شهید، هفت هزار جانباز و خانواده معظم ایثارگر این استان نیز ادای احترام کرد.

آیت‌الله رئیسی به مُصوبات سفر اول خود به این استان اشاره کرد و گفت: در سفر اول مُصوباتی داشتیم که باید اجرایی می‌شد و با تلاش استاندار و مدیران پُرتلاش، این کارها روی زمین نماند و شاهد اجرای طرح‌ها و مُصوبات دور اول سفر هستیم که از جلوه‌های مهم کار در این استان، آبرسانی است.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری دارای استعدادهای طبیعی و فرهنگی بسیاری است، تصریح کرد: این استان هم از نعمت زمین حاصلخیز برخوردار است و هم آب فراوان، مراتع و معادن قابل توجهی دارد که باید خوب بهره‌برداری شود تا مشکلات استان برطرف شود.

رئیس‌ جمهور کشورمان افزود: با طرح‌های اجرا شده نیمی از مسائل آبرسانی استان حل می‌شود و این گامی است که در این ۲ سال برداشته شده است که از این تلاش‌ها تقدیر می‌کنم و البته طرح‌های قابل توجه دیگری نیز در دست اقدام است.

آیت‌الله رئیسی یادآور شد: امید می‌رود در استانی که از استعدادهای نهفته برخوردار است شاهد محرومیت، مشکلات، بیکاری و رنج های مردم نباشیم.

وی اظهار داشت: از نماینده ولی‌فقیه در استان، مسوولان عالی، نیروهای مسلح و نمایندگان که تلاش می‌کنند برای رفع محرومیت استان نیز قدردانی می‌شود و در این سفر می‌کوشیم پیگیر مصولات اول سفر باشیم و اتفاقات خوبی رقم بخورد که هم رضای خدا را در برداشته باشد و هم اعتماد مردم را افزون کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز