خبرگزاری کار ایران

در راستای صیانت از نیروی کار؛

سه واحد تولیدی آبیک مورد بازرسی میدانی قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۷۴۷

در راستای صیانت از نیروی کار از سه واحد تولیدی در شهرستان آبیک بازدید شده و شرایط سختی و ایمنی کار و همچنین محیط کار مورد بازرسی میدانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید جلیل حسینی، معاون روابط کار اداره کل کار استان قزوین به‌ همراه رئیس بازرسی کار استان و تعدادی از بازرسان از چند واحد تولیدی آبیک بازدید کردند.

حسینی درباره اهمیت این بازدیدها گفت: با توجه به اهمیت صیانت از نیروی کار که از جمله وظایف اصلی اداره کار به‌شمار می‌رود، بازرسان کار مسئولیت نظارت بر ایمنی محیط کار و حسن اجرای قوانین کار در واحدها را برعهده دارند.

معاون روابط کار اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه‌داد: این بازرسی‌ها با هدف پیشگیری از بروز حوادث ناشی از کار، بررسی عملکرد کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت‌ کار انجام‌ می‌شود.

وی اضافه‌ کرد: بررسی مشاغل سخت و زیان‌آور و بهسازی واحدها و پیگیری اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در واحدهای مشمول از دیگر اهداف بازرسی از واحدها است.

این مسئول بیان کرد: در راستای اهداف تعریف شده از شرکت طلاچین با اشتغال بیش از ۸۰۰ نفر، دسترنج رضا بافت با اشتغال بیش از ۶۰۰ نفر و شیمی پتروشیمی با اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر بازدید شد.

حسینی تأکید کرد: تعامل بین کارفرمایان، کارگران و اداره کار باعث کاهش مشکلات و دغدغه‌های جامعه کار و تولید خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز