خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

۵۰ درصد دکه‌های فروش در پارک‌های ارومیه باید در اختیار بانوان قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۶۶۵

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه، دکه‌هایی که در پارک الغدیر ارومیه به سیب زمینی فروشان واگذار شده برای بانوان در نطر گرفته شده بود گفت: لازم است ۵۰ درصد دکه‌های بوستان‌های پرتردد شهری به بانوان واگذار شود.

گلشن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: در راستای حمایت از بانوان سرپرست خانوار و کارآفرین بازارچه فروش در پارک الغدیر ارومیه در نظر گرفته شده بود که متاسفانه این طرح با شکست روبرو شده و دکه‌ها به صنف دیگری واگذار شد.

نوروزی افزود: محل فروش تولیدات بانوان باید در مناطقی باشد که قدرت خرید مردم بالا است، چراکه این طرح در مناطق کم‌برخوردار با شکست مواجه می‌شود.

وی افزود: ۵۰ درصد این دکه‌ها در بوستان‌های پرتردد شهر باید در اختیار بانوان قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر طی جلسه‌ای درخواست شد تا تخصیص زمینی مناسب و محلی ثابت برای فروش تولیدات بانوان کارآفرین و تولیدکننده بررسی و مطالعه شود و در دستور کار قرار گیرد.

نوروزی ادامه داد: در کوتاه‌ترین زمان این نیاز اجتماعی و اقتصادی باید در دستور کار قرار گیرد و یک بازوی اجرایی برای پیگیری این موارد در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز