خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار لرستان مطرح کرد؛

توسعه همکاری پست با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای خدمات بهینه به جامعه کار و تولید استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۳۸۴

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از توسعه همکاری و تعامل این اداره کل با خدمات پست استان در راستای کمک به جامعه کار و تولید خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید فرهاد ناصری نیا روز دوشنبه - بیست دوم آبان ماه - در جلسه هماهنگی و هم اندیشی با مدیر کل پست استان جهت ارائه خدمات بهتر به جامعه کار و تولید، با بیان اینکه وزارت کار مجری و متولی سه مقوله صیانت از نیروی کار، تعاون و تامین اجتماعی است، اظهار کرد: گستردگی ماموریت‌ها و مسئولیت‌ها در این وزارتخانه وظیفه سنگینی را برای خدمتگذاری به مردم پیش روی ما قرار داده که همه باید در خدمت و تسهیل شرایط به  جامعه کار و تولید تلاش کنیم.

وی با اشاره به خدمات قابل ارائه پست استان به این اداره کل افزود: صیانت از نیروی کار از طریق افزایش تعاملات و همکاری با دیگر دستگاه‌های اجرایی در راستای تسریع در روند پیگیری،انجام بخشی از خدمات قابل ارائه دستگاه‌ها در سطح استان بصورت نیابتی، پیگیری مستمر و مداوم مراجعات و شکایات جامعه کار و تولید هدف اصلی همه همکاران است.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه بخشی از دعوتنامه‌ها و ابلاغ آراء و دادخواست‌های کارگری و کارفرمایی می بایست با همکاری پست استان صورت گیرد، ادامه داد: ما آمادگی لازم در خصوص تعامل و همکاری با اداره کل پست را داریم و امیدواریم بتوانیم در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم به ویژه جامعه کار و تولید استان قدم برداریم.

در ادامه این جلسه ابراهیم علی پناهی مدیر کل پست لرستان به وجود ظرفیت‌های زیرساختی خوبی که در مجموعه پست فراهم آمده اشاره کرد و افزود: این ظرفیت‌ها در سال‌های متمادی ایجاد شده و پست توانایی آن را دارد که در بخش‌های مختلف از امکانات خود در راستای کمک به جامعه کار و تلاش استان استفاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز