خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌‌ای لرستان:

شبکه آبیاری کمندان ازنا برای آبیاری 4200 هکتار زمین کشاورزی در دست اجراست

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۰۷۹

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: شبکه آبیاری و زهکشی کمندان ازنا برای آبیاری 4200 هکتار اراضی کشاورزی پایین دست سد در دست اجراست.

به گزارش ایلنا، داریوش حسن نژاد روز یکشنبه - بیست و یک آبان ماه - در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی شبکه آبیاری و زهکشی کمندان در سال 1384‌ در شهرستان ازنا شروع شده است که در حال حاضر 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.   

وی با اشاره به اینکه شبکه های آبیاری – زهکشی در پایین دست سدها برای استفاده از حجم آب‌های تنظیمی ساخته می‌شوند، افزود: این شبکه ها برای انتقال آب به اراضی کشاورزی با هدف کاهش هدر رفت آب انجام می شود. از این رو هدف از اجرای این پروژه، ایجاد شبکه های اصلی برای آبیاری اراضی پایین دست سد به میزان 4200 هکتار است. 

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان تصریح کرد: محل تأمین اعتبار شبکه آبیاری و زهکشی کمندان از  اعتبارات ملی – استانی بوده و اعتبار هزینه شده تا کنون 50.44 میلیارد تومان است.

حسن نژاد خاطر نشان کرد: اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه 250 میلیارد تومان است و پیش بینی می‌شود در صورت تامین اعتبار تا پایان سال  1403 به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز