خبرگزاری کار ایران

با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال؛

تجهیزات و اجرای ۱۰۰ سامانه کنترل هوشمند و مدیریت ترافیک در شهر کاشان تامین شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۷۶۸

شهردار کاشان، از انعقاد بزرگترین قرارداد سال‌جاری در سطح استان اصفهان در زمینه اجرای سیستم‌های کنترل هوشمند و مدیریت ترافیک شهری توسط شهرداری کاشان خبر داد.

به گزارش ایلنا از کاشان، کیومرث محمدپور بیان کرد: این قرارداد جهت خرید، نصب و راه‌اندازی انواع سامانه دوربین نظارت تصویری، ثبت تخلف سرعت، کنترل پارک حاشیه‌ای، پلاک خوان و عبور از چراغ قرمز با اجرا در پراکندگی و پوشش مناسب  برای شهر کاشان اجرا می‌شود که با توجه به ماهیت آن تا اتمام کار هزینه‌ای بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای شهرداری خواهد داشت.

وی افزود: قرارداد موصوف مازاد بر قراردادها و هزینه‌های انجام شده طی سال جاری در زمینه نگهداری دوربین‌های موجود و تجهیز ساختمان مرکزی کنترل ترافیک شهرداری است.

شهردار کاشان تصریح کرد: سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این قرارداد، به‌رغم عدم پرداخت کامل مطالبات شهرداری از سهم ماده 23 جرائم راهنمایی و رانندگی و در شرایط تنگنای شدید مالی شهرداری به دلیل اهمیت و ضرورت آن انجام شده است.

محمدپور عنوان کرد: با وجود آنکه ارتباط سامانه‌های مورد نظر می‌تواند بر پایه وایرلس انجام شود اما اجرای زیرساخت امن و پُرسرعت فیبر نوری یک ضرورت است که توأمان و موازی با عملیاتی شدن قرارداد منعقد شده، مذاکرات و اقدامات لازم و تفاهم برای انجام بستر فیبرنوری هم در حال اجراست.

وی تأکید کرد: با اجرا و بهره برداری از سامانه‌های پیش‌بینی شده در این قرارداد، ضمن افزایش امنیت شهری شاهد کاهش تخلفات رانندگی، افزایش ایمنی،کاهش تصادفات و... در مدیریت ترافیک شهری خواهیم بود و اجرای طرح‌های ترافیکی در هسته مرکزی امکان‌پذیر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز