خبرگزاری کار ایران

تشکیل ستاد بحران در آبدانان و اعزام تیم‌های ارزیاب و امدادی به مورموری

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۴۷۶

مدیرکل ستاد پیشگیری از بحران استانداری استان ایلام از تشکیل ستاد بحران فوق العاده در آبدانان در پی زلزله ۵.۱ ریشتری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، «مجید بیگلریان» جمعه شب در گفت وگویی اظهار کرد: در پی وقوع زلزله ۵.۱ ریشتری در منطقه سراب باغ مورموری از توابع شهرستان آبدانان ستاد بحران به ریاست فرماندار این شهرستان تشکیل شده است.

وی افزود: هرچند احتمال بروز خسارت های مالی وجود دارد اما هنوز گزارشی در خصوص خسارت های احتمالی جانی و مالی گزارش نشده است.

بیگلریان ادامه داد: اکنون تیم های ارزیاب و امدادی به منطقه کانون زلزله در سراب باغ مورموری اعزام شده اند.

وی تاکید کرد: در استان نیز دستگاه های عضو ستاد بحران اعم از خدماتی و امدادی در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت لزوم به منطقه اعزام شوند.

مدیرکل ستاد پیشگیری از بحران استانداری استان ایلام از مردم آبدانان خواست ضمن حفظ آرامش خود، اخبار موثق را از رسانه های معتبر و مسئولان پیگیری کنند و نسبت به شایعات بی توجه باشند.

به گزارش ایلنا، ساعت ۱۸:۳۰ عصر جمعه زلزله‌ای به شدت ۵.۱ ریشتر سراب باغ بخش مورموری از توابع شهرستان آبدانان را لرزاند.

شدت زمین لرزه در استان های خوزستان و لرستان و شهرستان های همجوار آبدانان نیز احساس شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز