خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

وجود افاغنه در کشور براساس نیاز استان‌ها و طبق ضوابط ساماندهی می‌شود/ فعالیت غیرقانونی پیش فروش خودرو اقتصاد زیرزمینی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۸۰۱

وزیر کشور درباره وجود افاغنه در کشور گفت: این موضوع عمومی است و براساس نیازها ساماندهی خواهند شد، مسئولین هر استان با توجه به طراحی داخلی و در چارچوب ضوایط و قوانین، نیازهای اشتغال یا سایر موارد حضور اتباع افاغنه را ساماندهی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، احمد وحیدی در سفر به استان قزوین و بازدید از چند واحد تولیدی در جمع خبرنگاران درباره حضور خود در این استان گفت: در بوئین‌زهرا بازدید و جلساتی درباره موضوعات مختلف داشتیم، این شهرستان در حوزه کشاورزی و محصولاتی مانند انگور، پسته و گندم ظرفیت خوبی دارد.

وزیر کشور ادامه داد: تنش آبی از موارد مطرح در این شهرستان بود که امیدواریم بخشی از نیازمندی‌های آبی با سد بالاخانلو رفع شود، همچنین درباره پسماند هم موضوع‌هایی طرح شد.

وی عنوان کرد: این شهرستان نقاط گردشگری خوبی دارد که باید روی آن‌ها کار و تقویت شود، همچنین از دو واحد تولیدی بازدید شد که وضعیت خوبی داشتند، در گزارش‌های این شهرستان هم اعلام شد هیچ فرد بیکاری نداریم که نشان دهنده ظرفیت بالای استان در اشتغال‌زایی است.

نمایندگان سلایق مختلف در انتخابات مجلس حضور خواهند داشت

این مقام ارشد سیاسی کشور درباره انتخابات پیش رو اظهار کرد: امسال انتخاباتی پرشور و با حضور گسترده نمایندگان سلایق مختلف پیش‌بینی شده و در ثبت‌نام‌ها حجم وسیعی از داوطلبین را داریم که کارهای آن‌ها در هیات‌های اجرایی در حال انجام است و به‌زودی این مرحله به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: امیدواریم با تلاش همه خبرگان، نخبگان و معتمدین ملت در همه اقشار و گروه‌ها در همه سطوح با تشویق و تبیین اینکه نقش مردم چقدر می‌تواند در انتخابات مفید باشد همه را به میدان بیاورد.

مردم از سرنوشت شرکت‌هایی مانند رضایت خودرو درس بگیرند

وزیر کشور درباره شرکت‌های پیش‌فروش خودرو مانند "رضایت خودرو طراوت نوین" اظهار کرد: مردم باید دقت می کردند و  به مجموعه‌ای که ناشناخته بود و توسط هیچ دستگاه رسمی تایید نشده و متکی به افراد خاصی بود نباید اعتماد کرده و پول می‌دادند، این وضعیت باید درس شود و دیگران به این سمت نروند، مردم بدانند هیچ فعالیت این چنینی به نتیجه نمی‌رسد.

وی ادامه داد: از نظر ما فعالیت‌هایی در این قالب زیرزمینی قلمداد می‌شود و همواره مردم ما را اذیت کرده، این‌ها فعالیت اقتصادی غیررسمی و زیرزمینی است، جرم اتفاق افتاده و با مجرم برخورد خواهد شد.

وحیدی عنوان کرد: مسئولین در استان و دستگاه قضا در تلاش هستند تا این پرونده به طور مناسبی ساماندهی شود تا مردم متضرر نشوند، امیدواریم منابعی که از افرادی که درگیر این پرونده هستند احصاء شود و به صاحبان مال بازگردد.

وزیر کشور درباره وضعیت امنیت گفت: در حال حاضر امنیت عالی است؛ با حضور مردم در میدان، امنیت خوبی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز