خبرگزاری کار ایران

جنایات اسرائیل محکوم شد

حضور تلاشگران ذوب آهن اصفهان در اجتماع و راهپیمایی ۱۳ آبان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۵۹۹

اجتماع با شکوه دانش آموزی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین، محکومیت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اعلام نفرت و انزجار از اسراییل کودک‌کش به مناسبت ۱۳ آبان ماه، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، همگام با خروش سراسری مردم ایران در اصفهان و زرین شهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در این تجمع با شکوه که با حضور مسئولین، دانش‌آموزان و معلمان و اقشار مختلف مردم اصفهان و لنجان، برگزار شد، مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان به همراه جمعی از معاونین، مدیران و جمعی از شاغلین و بازنشستگان شرکت حضور داشتند.

این راهپیمایی در اصفهان در مسیرهای منتهی به میدان امام (ره) و در زرین شهر در میدان انقلاب اسلامی (میدان مرکزی) برگزار شد و با راهپیمایی به محل گلستان شهدای زرین شهر و ادای احترام به شهدای پر افتخار به پایان رسید.

حاضران با مشت‌های گره کرده و شعارهای کوبنده، نفرت و انزجار خود از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسراییل کودک کش، حامیان جنایتکار آن و حمایت همه جانبه خود از مسلمانان و مستضعفان جهان و به ویژه مردم تحت بمباران فلسطین و ساکنین غزه را اعلام کردند.

در اجتماع با شکوه مردم اصفهان، امیر دریادار حبیب‌الله سیّاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و در زرین شهر استاد غلامرضایی تحلیگر مسایل سیاسی در سخنانی به تشریح  مناسبت‌های تاریخی روز ۱۳ آبان ماه شامل تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳، شهادت دانش‌آموزان تهرانی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام در سال ۱۳۵۸ پرداختند.

در این سخنرانی‌ها ابعاد جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین و حمایت آمریکا و متحدانش از این جنایات تشریح شد.

در این مراسم ضمن اجرای سرودهای گروه‌های دانش آموزی و شعار علیه اسراییل جنایتکار و غاصب، بیانیه ستاد برگزاری مراسم مردمی در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، محکومیت جنایات آمریکا، اسراییل و دیگر حامیان صهیونیست‌ها  قرائت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز