خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان نشان دشمن شناسی مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۵۶۷

استاندار گیلان گفت: مردم این استان هم صدا با مردم انقلابی سراسر کشور زیر بارش باران شدید در راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان شرکت کردند تا به دشمن نشان دهند استکبار جهانی و توطئه‌های آنها را شناخته‌اند و با بصیرت به مسیر خود ادامه می‌دهند.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی امروز در جریان برپایی راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع راهپیمایان شهر رشت و زیر بارش رحمت الهی باران اظهار کرد: سیزدهم آبان ماه یادآور سه رخداد تبعید حضرت‌ امام‌ خمینی (ره) در سال‌ ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان‌ در سال‌ ۱۳۵۷ و تسخیر لانه‌ جاسوسی‌ در سال‌ ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام راحل در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: در مکتبی تربیت یافته‌ایم که امام امت شناخت کافی از افکار شوم آمریکا و صهیونیست داشت و بیداری، بصیرت و گفتمان دشمن شناسی و استکبار ستیزی را به ما آموخت.

وی اضافه کرد: دشمن خیرخواه ما نیست بلکه به دنبال آن است تا ما را از مسیر اصلی باز دارد و ۱۳ آبان رویدادی است که نشان می‌دهد ما دشمن را شناخته ایم و با بصیرت به مسیر خود ادامه می دهیم؛ مردم شهید پرور و ولایتمدار گیلان با شرکت در این راهپیمایی عظیم زیر بارش شدید باران بار دیگر نشان دادند همواره پای انقلاب و نظام ایستاده اند.

عباسی ادامه داد: نسل جدید در سایه تعالیم اسلامی همراه با نسل انقلاب در این روز بزرگ، بلوغ فکری و عقیدتی خود را به نمایش گذاشتند و اکنون نیز این بصیرت، آگاهی، آزادی خواهی و ایستادگی در برابر زور و ظالم خار چشم دشمنان خواهد بود.

وی ضمن قدردانی از حضور ارزشمند مردم در این راهپیمایی تاکید کرد: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره)، منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و وصایای شهدا است و مردم هرساله با شرکت در این روز بزرگ انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می کنند تا برگ زرین دیگری بر کتاب تاریخ پرشکوه و پرافتخار مردم این خطه ثبت شود.

در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت سخنرانی کرد.

مردم همیشه در صحنه گیلان امروز شنبه با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان در هوای بارانی یکصدا فریاد استکبار ستیزی سر دادند.

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان امسال نیز باشکوهتر از همیشه با حضور گسترده مردم گیلان با محوریت دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صیونیستی و استکبار جهانی آغاز شده‌است؛ شرکت‌کنندگان با حرکت از مسیرهای تعیین شده با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز