خبرگزاری کار ایران

برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۴۲۷

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، راهپیمایی ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در کرمانشاه از ساعت ۹:۳۰ امروز (شنبه) با حضور مردم  از چهارراه مدرس به سمت میدان آزادی برگزار شد.

حاضرین در این راهپیمایی با سردادن شعارهای " مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "الله اکبر،  "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده"، "سیزدهم آبان ماه، یوم الله، یوم الله، حاضر شده در صحنه حزب الله، حزب الله"، "نظام آمریکایی عامل هر فساد است" و... ضمن حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و محکومیت سیاست‌های استکبار جهانی، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را نیز محکوم کردند.

راهپیمایان همچنین با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی، تصایر امام(ره) و مقام معظم رهبری و دست نوشته هایی با مضامین "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "۱۳ آبان، سیلی جوانان ایرانی به آمریکا بود"، "هیهات من الذله" و... حمایت قاطع خود را از نظام اعلام کرده و از دشمنان اعلام انزجار کردند.

از جلوه‌های راهپیمایی ۱۳ آبان شهر کرمانشاه می‌توان به حضور اقشار مختلف مردم از کودکان ‌نوجوانان گرفته تا افراد میانسال و مسن و همچنین حضور خانوادگی برخی افراد اشاره کرد.

دانش آموزان کرمانشاهی نیز در این روز که به نام روز دانش آموزان هم نامگذاری شده، در این راهپیمایی حضوری پرشور داشتند و با خواندن سرودهای انقلابی حال و هوایی خاص به این مراسم بخشیدند.

 سخنران مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهر کرمانشاه حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مجلس شورای اسلامی بود. 

راهپیمایی ۱۳ آبان در تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز