خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

کمبود نیروی انسانی دامپزشکی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۰۴۳

مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: این اداره کل برای انجام اقدامات شایسته به جامعه هدف نیازمند افزایش نیروی انسانی است.

به گزارش ایلنا، مصطفی زبردست روز پنجشنبه - یازده آبان ماه - در جمع خبرنگاران اظهار کرد:حجم عمده‌ای از خدمات را کارکنان دامپزشکی انجام می‌دهند و برخی از خدمات نیز توسط خرید خدمت به همکاران بخش خصوصی واگذار شده است تا کارها سریعتر انجام شود که علاوه بر ایجاد اشتغال، نظارت کامل برعهده دامپزشکی است.

وی افزود: همکاران قسمت های مختلف، حجم عمده‌ای از خدمات را انجام می‌دهند ولی با این اوصاف با کمبود نیرو مواجه هستیم.

مدیرکل دامپزشکی لرستان با بیان اینکه لرستان دارای بیش از سه هزار روستا است افزود: بیش از ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار راس دام عشایری در استان وجود دارد که بیشتر اوقات سال در اطراف پلدختر، خوزستان و ایلام هستند و دامپزشکی برای ارائه خدمات و اقدامات لازم نیازمند افزایش نیرو است.

زبردست گفت: سال گذشته، ۹ پزشک و کارشناس دامپزشکی جذب شد و هم‌اکنون نیز در حال رایزنی هستیم تا همکاران شاغل در بخش دولتی بیش از گذشته به لحاظ تجهیزات تامین شوند و تعداد آنها نیز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در تمام بخش‌های استان نمایندگی بخش دولتی دامپزشکی، درمانگاه و داروخانه بخش خصوصی وجود دارد افزود: این امکانات در سپیدشت، زاغه، کاکاوند و شول‌آباد نیز مستقر هستند.

زبردست اضافه کرد: به لحاظ امکانات و خودرو، بیش از ۱۹ خودرو به ناوگان حمل و نقل دامپزشکی استان اضافه شده است و هم‌اکنون از این لحاظ مشکل نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز