خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس راه استان:

جاده‌های کرمانشاه لغزنده است/رانندگان احتیاط کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۸۰۱

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به شروع بارش‌ها، جاده های استان لغزنده شده و لازم است رانندگان به هشدارها و توصیه های پلیس توجه کنند. 

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ "عبدالحسین زارع" اظهار کرد: رانندگی با سرعت مطمئنه، بهترین حالت حرکت در جاده‌های لغزنده است، چرا که بسیاری از تصادفات در این شرایط به علت سرعت غیرمطمئنه رخ می‌دهد.

وی افزود: رانندگان وسایل نقلیه‌ای که در پشت سر وسیله نقلیه جلویی حرکت می‌کنند، موظفند فاصله‌ مناسبی را برای جلوگیری از تصادف حفظ کنند، زیرا زمان توقف در یک جاده لغزنده بیشتر از زمان توقف در جاده خشک است.

زارع ادامه داد: خودداری از تغییر مسیر ناگهانی، توجه به جلو، داشتن زمان و مسافت بیشتر هنگام سبقت، روشن نگه داشتن چراغ های جلو با نور پایین، صبوری و اجتناب از عجله از موارد مهمی است که باعث افزایش ایمنی در جاده های لغزنده می‌شود.

سرپرست پلیس راه استان یادآور شد: در زمان بارندگی و لغزنده شدن راه‌ها سرعت کاهش می‌یابد و باعث کندی حرکت می‌شود، بنابراین رانندگان باید با مدیریت زمان بین مبدأ و مقصد و پرهیز از ارتکاب هرگونه تخلف، سفر خود را انجام دهند.

 بارش باران از صبح امروز(۱۰ آبان) در استان آغاز شده و طبق اعلام هواشناسی تا پایان هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز