خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

برخورد تعزیرات قزوین با سودجویانی که از طرف برخی مدیران حمایت می‌شوند جدی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۰۱۸

رئیس کل دادگستری کل استان قزوین خطاب به مسئولین تعزیرات استان گفت: باید در معیشت مردم دقت نظر بیشتری داشته باشید و در برخورد با افراد سودجو و منفعت طلب که گاهاً از سوی برخی از مدیران حمایت می‌شوند بدون ملاحظه و جدی‌تر برخورد کنید.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی در مراسم سال‌روز تشکیل سازمان تعزیرات حکومتی که با حضور دادستان مرکز قزوین، برگزار شد، اظهار کرد: از آنجا که سازمان تعزیرات حکومتی و قوه قضاییه برنامه و اهداف مشترکی را برای اجرای عدالت و مبارزه با مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا دارند باید همکاری و تعاملات مابین نیز افزایش یابد.

رئیس کل دادگستری کل استان قزوین ادامه داد: برای حل برخی از اختلاف نظرها باید کارگروهی مشترک در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل شود تا برخی از موضوعات زمین مانده با جدیت و به صورت قاطع بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی با تاکید بر جایگاه سازمان تعزیرات حکومتی در جامعه گفت: یکی از موضوعاتی که برای مردم و جامعه بسیار مهم است برخورد با اخلال‌گران در نظام اقتصادی و امر توزیع است که مردم در کف جامعه با آن درگیر هستند و باید تعزیرات حکومتی به صورت جدی و قاطع با آنان برخورد کند.

مقام ارشد قضایی استان قزوین اضافه کرد: وقتی رضایت‌مندی عمومی در جامعه حاصل می‌شود که مردم بدانند در برخورد با دانه درشت‌ها بدون تعارف برخورد می‌کنیم.

وی از آمادگی مجموعه قضایی استان برای همراهی با سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: در هر جا که نیاز به همراهی دستگاه قضایی بود ما بدون محدودیت در کنار شما هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز