خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛

توقیف کامیون حامل ۷۳ میلیارد کالای قاچاق در خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۵۶۱

فرمانده انتظامی استان از توقیف کامیون حامل ۷۳ میلیارد کالای قاچاق در خرم آباد در شهرستان "خرم آباد" خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "یحیی الهی" روز یکشنبه - هفتم آبان ماه - در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۹ شهرستان "خرم آباد" در راستای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و طی عملیاتی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۳ دستگاه لوازم پزشکی، یک هزار عدد انواع تاچ تلفن همراه و مقادیر قابل توجهی تجهیزات جانبی تلفن همراه قاچاق   و فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به این که ارزش کالاهای مکشوفه طبق نظر کارشناسان ۷۳ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شد.

سردار الهی گفت: قاچاق کالا پایه‌های تولید، اشتغال و اقتصاد کشور را متزلزل می‌کند، لذا می‌طلبد دیگر دستگاه‌ها نیز با عزمی جهادی در این خصوص با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

توقیف ۲ تریلر کشنده حامل ۱۰دستگاه لیفتراک قاچاق در ازنا 

فرمانده انتظامی استان لرستان در ادامه اظهار داشت: همچنین مأموران انتظامی شهرستان ازنا با اشراف اطلاعاتی و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در محور های مواصلاتی منتهی به این شهرستان ۲ دستگاه خودروی کشنده حامل بار را متوقف کردند.

سردار الهی افزود: در بازرسی مأموران از خودروهای توقیف شده تعداد ۱۰ دستگاه لیفتراک خارجی فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

وی ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه را طبق نظر کارشناسان ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این زمینه ۲ نفردستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز