خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم میانه در مجلس:

شهدای زینبیه و ثارالله اوج قساوت انسانهای ددمنش و دنیا طلب را به نمایش گذاشتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۴۲

شهدای دانش آموز دیروز معلم امروز تاریخ بشریت هستند.

ایلنا: نماینده مردم میانه در مجلس گفت: شهدای زینبیه و ثارالله معصومیت و پاکدامنی دختران مظلوم و بی‌دفاع و اوج قساوت انسانهای ددمنش و دنیاطلب را به نمایش گذاشتند.
به گزارش خبرنگار " ایلن "، " محمدعلی مددی " با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز زینبیه و ثارالله در همایش نیمکت‌های سوخته گفت: شهدای دانش آموز دیروز معلم امروز تاریخ بشریت هستند.
وی با بیان اینکه باید جایگاه آموزش و پرورش را دریابیم، افزود: آموزش و پرورش فرایندی است که در آن انسانی را به امانت می‌گیریم تا با ارزشهای نظام تعلیم دهیم که اگر در این زمینه موفق عمل می‌کردیم امروز بوروکراسی اداری ما را کلافه نکرده و ارزش‌ها و باورهای نظام درست انتقال داده می‌شد.
" مددی " بر الزامات لازم در راستای تحققق سند بنیادین چشم انداز آموزش و پرورش تأکید کرده از وزیر درخواست کرد برای پرداخت تمام حقوق و مزایای بازنشستگان فرهنگی هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و در این خصوص یکی از فرزندان بازنشستگان جذب شود تا از زحمات این عزیزان اندکی قدردانی شود.
وی همچنین از اتمام کار بانک سرمایه و خانه مهر فرهنگ خبر داد و افزود: به زودی شاهد کلنگ زنی این دو نهاد خواهیم بود.
دبیرستان دخترانه زینبیه و دبستان پسرانه ثارالله شهرستان میانه در روز ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ توسط هواپیماهای متجاوز عراقی بمباران شد که در این حمله متجاوزانه ۳۳ دانش آموز و یک خدمت‌گزار مدرسه به شهادت رسیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز